1. Nieuws

    Meer exclusief content KPN-klanten

    Met exclusief content proberen de twee grootste aanbieders van Nederland – Ziggo en KPN – bestaande klanten vast te houden en nieuwe klanten aan zich te binden.
    Jarco Kriek
    9 september 2015
    comments 1
    Meer exclusief content KPN-klanten

    Met exclusief content proberen de twee grootste aanbieders van Nederland – Ziggo en KPN – bestaande klanten vast te houden en nieuwe klanten aan zich te binden.


    KPN kondigde in juni aan dat het klanten met mobiele en Interactieve TV-abonnementen exclusief content gaat aanbieden. Niet alleen de nieuwe door Endemol geproduceerde dramaserie Brussel, waarvan de eerste aflevering in 2016 beschikbaar komt, werd daarbij genoemd. Ook kondigde KPN verdere samenwerking met betaalzender FOX Sports voor het maken van exclusief content aan.

    Uitbreiding KPN Goal-Alert

    Op dit moment biedt KPN klanten met een mobiel 4G-abonnement samen met FOX Sports exclusief content via Goal-Alert aan. Het gaat hierbij om videoclips van gemaakte goals bij Eredivisiewedstrijden die direct via een app op tablet en smartphone te zien zijn. Een uitbreiding van exclusief content in samenwerking met FOX Sports is volgens KPN-woordvoerster Ellen van Heerwaarden in aantocht. "Er komt zo snel mogelijk extra exclusieve content. Hiervoor vervolmaken we nu zowel de inhoud als de techniek. We verwachten dit in het vierde kwartaal te brengen", aldus van Heerwaarden.

    Ziggo komt met eigen sportkanaal

    Hoewel Ziggo officieel nog niets heeft bevestigd of aangekondigd, is het zeker dat het kabelbedrijf in de vorm van het eigen sportkanaal Ziggo Sport op korte termijn klanten exclusief content gaat aanbieden. Opvallend is dat De Telegraaf op basis van bronnen binnen de omroepwereld naar buiten heeft gebracht dat Ziggo voor het nieuwe sportkanaal ook met FOX Sports voor het leveren van content om de tafel zit. Ziggo zou op het sportkanaal ook wedstrijden uit de Eredivisie live willen uitzenden. In ieder geval komt er een samenwerking met Sport1. Ziggo en Sport1 hebben in het Britse mediabedrijf Liberty Global dezelfde eigenaar.

    KPNInteractieve TVFOX SportsFOXBrussel4GZiggoZiggo SportSport1exclusiefcontentGoal-AlertGoal AlertglasvezelDSLADSLVDSLDigitenneKPN CompleetHBOPluspakketKidspakkettrijple playalles in 1alles-in-1tvtelevisieinternettelefoontelefoniebellenzenderwijzigingBBC ThreeBBC FourDJAZZ.tvRTL CrimeRTL TelekidsWildHitzBBC First

    Reacties

  1. TV-TIP Say yes to the Dress: Benelux

    Say yes to the Dress: Benelux
    TLC om 20:00 uur
    Nederlandse en Vlaamse aanstaande bruiden kiezen hun perfecte trouwjurk uit bij Koonings. Ze worden onder andere geholpen door de Amerikaanse trouwjurkgoeroe Randy Fenoli.

    Doe mee en win!

    • *

      4X VIP-PAKKET THE MUMMY

      Tom Cruise speelt de hoofdrol in de spectaculaire nieuwe film van de wereldwijde legende: The Mummy. Terwijl men dacht dat ze overleden was, wordt een prehistorische prinses wakker in haar graftombe. Totaal TV geeft vier VIP-pakketten van deze 3D-film weg met daarin een T-shirt, een dvd van Jurassic World en twee bioscoopkaartjes voor The Mummy.

    TV-TIP Echt niet OK

    Echt niet OK
    NPO 3 om 20:25 uur
    Katja Schuurman, Jan Kooijman en Stijn van Vliet behandelen situaties uit het dagelijks leven die iedereen herkent en die, als je niet oppast, heel ongemakkelijk kunnen worden. Hoe dicht mag je met je naakte lichaam bij een vreemde komen in de kleedkamer? Hoe reageer je als de pasgeboren baby van je collega écht niet knap is? Wat zet je wel en niet op social media? Aan de hand van openhartige gesprekken en hilarische sketches verkennen Jan, Katja en Stijn de grens tussen gepast en ongepast.Ze vragen ook een gast het hemd van het lijf, zoals Jennifer Hoffman, Sofie van den Enk of Tess Milne, en in de sketches worden ze bijgestaan door een topcast van Nederlandse acteurs en actrices. Dé grappige nieuwe gids over wat er wel en vooral ook níet kan anno 2017.

    Zappen.blog.nl