1. Nieuws

    Meer exclusief content KPN-klanten

    Met exclusief content proberen de twee grootste aanbieders van Nederland – Ziggo en KPN – bestaande klanten vast te houden en nieuwe klanten aan zich te binden.
    Jarco Kriek
    9 september 2015
    comments 1
    Meer exclusief content KPN-klanten

    Met exclusief content proberen de twee grootste aanbieders van Nederland – Ziggo en KPN – bestaande klanten vast te houden en nieuwe klanten aan zich te binden.


    KPN kondigde in juni aan dat het klanten met mobiele en Interactieve TV-abonnementen exclusief content gaat aanbieden. Niet alleen de nieuwe door Endemol geproduceerde dramaserie Brussel, waarvan de eerste aflevering in 2016 beschikbaar komt, werd daarbij genoemd. Ook kondigde KPN verdere samenwerking met betaalzender FOX Sports voor het maken van exclusief content aan.

    Uitbreiding KPN Goal-Alert

    Op dit moment biedt KPN klanten met een mobiel 4G-abonnement samen met FOX Sports exclusief content via Goal-Alert aan. Het gaat hierbij om videoclips van gemaakte goals bij Eredivisiewedstrijden die direct via een app op tablet en smartphone te zien zijn. Een uitbreiding van exclusief content in samenwerking met FOX Sports is volgens KPN-woordvoerster Ellen van Heerwaarden in aantocht. "Er komt zo snel mogelijk extra exclusieve content. Hiervoor vervolmaken we nu zowel de inhoud als de techniek. We verwachten dit in het vierde kwartaal te brengen", aldus van Heerwaarden.

    Ziggo komt met eigen sportkanaal

    Hoewel Ziggo officieel nog niets heeft bevestigd of aangekondigd, is het zeker dat het kabelbedrijf in de vorm van het eigen sportkanaal Ziggo Sport op korte termijn klanten exclusief content gaat aanbieden. Opvallend is dat De Telegraaf op basis van bronnen binnen de omroepwereld naar buiten heeft gebracht dat Ziggo voor het nieuwe sportkanaal ook met FOX Sports voor het leveren van content om de tafel zit. Ziggo zou op het sportkanaal ook wedstrijden uit de Eredivisie live willen uitzenden. In ieder geval komt er een samenwerking met Sport1. Ziggo en Sport1 hebben in het Britse mediabedrijf Liberty Global dezelfde eigenaar.

    KPNInteractieve TVFOX SportsFOXBrussel4GZiggoZiggo SportSport1exclusiefcontentGoal-AlertGoal AlertglasvezelDSLADSLVDSLDigitenneKPN CompleetHBOPluspakketKidspakkettrijple playalles in 1alles-in-1tvtelevisieinternettelefoontelefoniebellenzenderwijzigingBBC ThreeBBC FourDJAZZ.tvRTL CrimeRTL TelekidsWildHitzBBC First

    Reacties

  1. TV-TIP De slimste mens: De slimsten vs de rest

    De slimste mens: De slimsten vs de rest
    NPO 2 om 20:25 uur
    Dacht je thuis op de bank altijd dat je het beter wist dan die BN'ers? Nou, dan is dit je kans om dat te laten zien. In aanloop naar het elfde seizoen delen acht onbekende landgenoten de komende week het De Slimste mens-strijdtoneel met oud-winnaars en finalisten uit de afgelopen tien seizoenen.

    Doe mee en win!

    • *

      5X2 BIOSCOOPKAARTJES JUMANJI: WELCOME TO THE JUNGLE

      In Jumanji: Welcome to the Jungle zijn de rollen letterlijk omgekeerd wanneer vier tieners de wereld van het spel Jumanji binnengesleurd worden. Ze veranderen in de game-personages die ze zelf kozen, gespeeld door Dwayne Johnson, Kevin Hart, Jack Black en Karen Gillan. Totaal TV mag vijf keer twee bioscoopkaartjes plus een t-shirt van deze familiefilm weggeven.

    TV-TIP 8 Mile

    8 Mile
    SBS9 om 20:30 uur
    Rapper Eminem omringde zich voor deze film met door de wol geverfde acteurs als Kim Basinger, die zijn altijd dronken moeder speelt. Daarbij blijft hij dicht bij zijn eigen achtergrond. In 8 Mile kroop hij in de huid van een woonwagenbewoner met slechts éen passie: rappen. Het is een prestatie dat Eminem zo goed is in zijn debuut.