1. Nieuws

    Meer internetklanten bij UPC

    Kabelbedrijf UPC heeft in het tweede kwartaal van 2014 een groei van het aantal internetklanten waargenomen. Het bedrijf heeft nu 1,1 miljoen internetklanten.
    Jarco Kriek
    6 augustus 2014
    comments 0
    Meer internetklanten bij UPC

    Kabelbedrijf UPC heeft in het tweede kwartaal van 2014 een groei van het aantal internetklanten waargenomen. Het bedrijf heeft nu 1,1 miljoen internetklanten. Dat blijkt uit de kwartaalcijfers van het Britse moederbedrijf Liberty Global.

    Het aantal internetklanten steeg met 13.300 naar 1.098.000. UPC leverde in het tweede kwartaal van 2014 enkele nieuwe diensten. De belangrijkste hiervan zijn MyPrime, Film1 GO en Horizon GO. UPC is met Horizon GO de eerste Nederlandse tv-aanbieder die een volledige TV Everywhere-dienst levert. Dat wil zeggen dat via pc, tablet en smartphone overal in Nederland via internetverbindingen van alle Nederlandse aanbieders – zowel vast, mobiel of draadloos – naar meer dan tachtig tv-zenders gekeken kan worden. Ondanks alle innovaties verloor UPC in het tweede kwartaal bijna twaalfduizend klanten.

    UPCUPC NederlandLiberty GlobalinternettvtelevisietelefoonAlles-in-1Alles in 1triple playkwartaalcijfers

    Reacties

  1. TV-TIP UEFA Europa League

    UEFA Europa League
    RTL 7 om 19:00 uur
    Europese topclubs nemen het tegen elkaar op in de UEFA Europa League. Het is het sterkste clubtoernooi van Europa na de Champions League en een garantie op memorabele wedstrijden.

    Doe mee en win!

    • *

      5X VIP-PAKKET BLADE RUNNER 2049

      In Blade Runner 2049 ontdekt een nieuwe ‘blade runner’, politieagent K, een lang verborgen geheim dat chaos kan veroorzaken. K’s ontdekking leidt tot een speurtocht naar de voormalige blade runner Rick Deckard. Totaal TV geeft vijf keer een VIP-pakket weg, met daarin een t-shirt en twee bioscoopkaarten.

    TV-TIP Keuringsdienst van Waarde

    Keuringsdienst van Waarde
    NPO 3 om 20:25 uur
    In dit programma staat centraal wat fabrikanten ons als consumenten vertellen. Klopt het wat ze claimen en wat ze ons in reclames verkopen?