1. Nieuws

    Meer internetklanten bij UPC

    Kabelbedrijf UPC heeft in het tweede kwartaal van 2014 een groei van het aantal internetklanten waargenomen. Het bedrijf heeft nu 1,1 miljoen internetklanten.
    Jarco Kriek
    6 augustus 2014
    comments 0
    Meer internetklanten bij UPC

    Kabelbedrijf UPC heeft in het tweede kwartaal van 2014 een groei van het aantal internetklanten waargenomen. Het bedrijf heeft nu 1,1 miljoen internetklanten. Dat blijkt uit de kwartaalcijfers van het Britse moederbedrijf Liberty Global.

    Het aantal internetklanten steeg met 13.300 naar 1.098.000. UPC leverde in het tweede kwartaal van 2014 enkele nieuwe diensten. De belangrijkste hiervan zijn MyPrime, Film1 GO en Horizon GO. UPC is met Horizon GO de eerste Nederlandse tv-aanbieder die een volledige TV Everywhere-dienst levert. Dat wil zeggen dat via pc, tablet en smartphone overal in Nederland via internetverbindingen van alle Nederlandse aanbieders – zowel vast, mobiel of draadloos – naar meer dan tachtig tv-zenders gekeken kan worden. Ondanks alle innovaties verloor UPC in het tweede kwartaal bijna twaalfduizend klanten.

    UPCUPC NederlandLiberty GlobalinternettvtelevisietelefoonAlles-in-1Alles in 1triple playkwartaalcijfers

    Reacties

  1. TV-TIP Midsomer murders

    Midsomer murders
    BBC First om 18:55 uur
    Twee stellen verdwijnen in het dorpje Monks Barton waar het gonst van de geruchten over hekserij en spookbossen.

    Doe mee en win!

    • *

      5X BLU-RAY KING ARTHUR: LEGEND OF THE SWORD

      Arthur weet niet in wat voor wieg hij is geboren. Als kleine jongen is zijn vader vermoord door z’n oom Vortigern die erna de troon besteeg. Arthur leeft op straat en redt zichzelf door te stelen. Totdat hij het zwaard van z’n vader, Excalibur, in handen krijgt dat hij uit een steen trekt. Vanaf dat moment is Arthur degene die het volk moet beschermen tegen zijn wrede oom. Totaal TV mag vijf keer de Blu-ray van deze avonturenfilm weggeven.

    TV-TIP Keuringsdienst van Waarde

    Keuringsdienst van Waarde
    NPO 3 om 20:25 uur
    In dit programma staat centraal wat fabrikanten ons als consumenten vertellen. Klopt het wat ze claimen en wat ze ons in reclames verkopen?