Nieuw homeshoppingkanaal ShopZo
HomeShopping Media is gestart met een nieuw homeshopping-kanaal: ShopZo.
29 april 2008
comments 0
HomeShopping Media is gestart met een nieuw homeshopping-kanaal: ShopZo.
De nieuwe tv-zender is vanaf de start te zien bij de analoge en digitale kabelhuishoudens van onder meer @Home, Casema en Multikabel, op de frequentie van de onlangs gestopte tv-zender Liveshop.
ShopZo zendt 7 dagen per week uit via haar eigen kabelfrequentie en biedt de kijker thuiswinkelprogramma's en vormen van 'direct response tv'. Zo is er onder meer vanaf vandaag 'SUUS' te zien: een winkel op tv en internet. SUUS richt zich met name op de vrouwelijke kijker met sieraden, horloges, edelstenen en producten op het gebied van persoonlijke verzorging, mode- en accessoires.
Eind februari werd bekend dat Live Shop per direct moest stoppen vanwege een faillissement als gevolg van de problemen bij zusterorganisatie Tel Sell.
De nieuwe tv-zender is vanaf de start te zien bij de analoge en digitale kabelhuishoudens van onder meer @Home, Casema en Multikabel, op de frequentie van de onlangs gestopte tv-zender Liveshop.
ShopZo zendt 7 dagen per week uit via haar eigen kabelfrequentie en biedt de kijker thuiswinkelprogramma's en vormen van 'direct response tv'. Zo is er onder meer vanaf vandaag 'SUUS' te zien: een winkel op tv en internet. SUUS richt zich met name op de vrouwelijke kijker met sieraden, horloges, edelstenen en producten op het gebied van persoonlijke verzorging, mode- en accessoires.
Eind februari werd bekend dat Live Shop per direct moest stoppen vanwege een faillissement als gevolg van de problemen bij zusterorganisatie Tel Sell.
homeshoppingShopZoSuusTel SellLive Shop