1. Nieuws

    Nieuw logo en huisstijl voor tv-kanaal 13Th Street

    Een geheel nieuwe huisstijl met bijpassend logo en vele nieuwe televisieprogramma's moeten 13Th Street klaar voor de toekomst maken.
    27 augustus 2010
    comments 0
    Nieuw logo en huisstijl voor tv-kanaal 13Th Street

    13Th Street gaat haar uiterlijk vernieuwen. Mede hierdoor wordt de huisstijl van de televisiezender gemoderniseerd. Ook krijgt het digitaal themakanaal een nieuw logo en een verbeterde programmering. Dat heeft eigenaar NBC Universal bekend gemaakt.

    Op woensdag 13 oktober krijgt 13Th Street een nagelnieuw jasje aangemeten bestaande uit een nieuw logo, een nieuwe huisstijl en bovenal misdadig goede nieuwe series en films die eens te meer onderstrepen waar 13Th Street voor staat, namelijk crime en thriller. Had 13Th al series als The Wire en Dexter, in oktober voegt zij hier de premières van de Amerikaanse hitserie Rookie Blue, Law & Order seizoen 17 en XIII – The Conspiracy aan toe. Voor deze tijd moet 13Th Street ook voor de gehele programmering de definitieve overstap naar het beeldformaat 16:9 Widescreen hebben gemaakt.

    13Th Street is onderdeel van Universal Networks International en heeft als zodanig een behoorlijke geschiedenis. Met de nieuwe huisstijl wil 13Th Street mee groeien met het veranderend kijkgedrag. Met de nieuwe huisstijl willen de zender laten zien dat men klaar is voor de 21e eeuw.

    Vanaf 15 september is 13Th Street bij CanalDigitaal beschikbaar in het Familiepakket. Op dit moment is 13Th Street in Nederland onder andere al te zien bij UPC, Ziggo, Caiway en Delta.



    13th StreetZiggoUPCCanalDigitaal

    Reacties

  1. TV-TIP Blackhat

    Blackhat
    Net5 om 20:00 uur
    Wanneer de VS en China worden getroffen door twee cyberaanvallen, slaan de landen de handen ineen. Regisseur Michael Mann verkiest zoals altijd vorm boven inhoud: de zoektocht naar de boef is van minder belang dan de sfeervolle plaatjes. Dat maakt een te lijzige, te voorspelbare film vol beeldschermen en toetsenborden.

    Doe mee en win!

    • *

      1x Philips Blender + old scool milkshakeglas

      Travel Channel zendt vanaf 27 januari Man V. Food uit, waarin acteur, foodie en veteraan uit de restaurantindustrie Casey Webb uitdagingen aangaat. Zoals de Belt Buster Challenge, waarvoor hij in slechts 20 minuten een hamburger van 1 kg, 1,4 kg nachos, aardappelkroketjes en een milkshake van 340 ml moet wegwerken. Totaal TV mag een Philips Blender + old scool milkshakeglas weggeven.

    TV-TIP Moordvrouw

    Moordvrouw
    RTL 4 om 20:08 uur
    Wendy van Dijk en haar collega’s hijsen zich, ook al hebben ze hun penning aan het eind van het vorig seizoen moeten inleveren, gewoon weer in hun uniform. Er verandert dit zevende seizoen wel een hoop: het team gaat niet alleen anders te werk, ook het schrijversteam is compleet vernieuwd.