1. Nieuws

    Nieuwe Alles-in-1-abonnementen Telenet

    Het Belgische Telenet heeft twee nieuwe Alles-in-1-abonnementen in de markt gezet. Deze hebben de namen Whop en Whoppa meegekregen.
    Jarco Kriek
    24 juni 2013
    comments 0
    Nieuwe Alles-in-1-abonnementen Telenet

    Het Belgische Telenet heeft twee nieuwe Alles-in-1-abonnementen in de markt gezet. Deze hebben de namen Whop en Whoppa meegekregen. Hiermee wil Telenet haar klanten maximaal digitaal plezier laten beleven.

    De nieuwe concepten zorgen voor een totale Telenet-beleving, zowel thuis als daarbuiten. Klanten worden automatisch overgeschakeld en krijgen daarbovenop een verdubbeling van hun internetsnelheid. Telenet zal Whop en Whoppa in de toekomst verder uitbreiden. Bij de nieuwe abonnementen levert het kabelbedrijf digitale tv, internet en telefonie. Klanten die bij Telenet al een Basic Shake- of Fibernet Shake-abonnement afnemen, worden automatisch naar één van de twee nieuwe abonnementsvormen omgezet. Naast thuisgebruik kan men met Whop en Whoppa ook buitenhuis met meer dan 800.000 homespots en 1200 hotspots internetten. Met de onlangs door Telenet geïntroduceerde Triiing-app kan men via elk wifi-netwerk tegen het vaste telefoontarief bellen.

    Yelo TV de standaard bij Alles-in-1

    Telenet levert bij de nieuwe Alles-in-1-abonnementen Yelo TV als digitale tv-dienst. Dit is vergelijkbaar met Horizon dat in Nederland door kabelbedrijf UPC wordt geleverd. Inge Smidts, Sr. VP Residential Marketing bij Telenet: "De digitale toepassingen zijn volop met elkaar aan het versmelten. We surfen via onze smartphone, bellen via internet en kijken tv op de tablet, zowel thuis als buitenshuis. 400.000 Telenet-klanten kijken al Yelo TV via tablet, smartphone en pc. De Triiing-app is al 29.000 keer gedownload en het gebruik van Wi-Free is sinds begin dit jaar met meer dan vijftig procent gestegen. Als we deze gegevens bekijken, zijn drie elementen cruciaal. Ten eerste moeten onze producten eenvoudig en transparant zijn voor de klant. Met Whop en Whoppa nemen we dan ook de filosofie van KING en KONG over en maken we komaf met de jungle van pakketten, net zoals we in juli 2012 deden in het mobiele landschap. Daarnaast willen we dat onze klanten zorgeloos genieten van hun Telenet-product, nu en in de toekomst. We zullen de formules dan ook blijven verbeteren zodat onze klanten steeds mee zijn met de laatste digitale trends. En tot slot focussen we ook op onze trouwe klanten. Zij worden automatisch overgeschakeld naar Whop of Whoppa, en krijgen hierbij een verdubbeling van hun internetsnelheid."

    TelenetLiberty GlobalYelo TVHorizonmediaboxWhopWhoppaAlles-in-1triple playtvtelevisieinternettelefoonWi-FreeTriiing

    Reacties

  1. TV-TIP Wielrennen: Giro d'Italia

    Wielrennen: Giro d'Italia
    Eurosport 1 om 13:15 uur
    17e etappe

    Doe mee en win!

    • *

      4X VIP-PAKKET THE MUMMY

      Tom Cruise speelt de hoofdrol in de spectaculaire nieuwe film van de wereldwijde legende: The Mummy. Terwijl men dacht dat ze overleden was, wordt een prehistorische prinses wakker in haar graftombe. Totaal TV geeft vier VIP-pakketten van deze 3D-film weg met daarin een T-shirt, een dvd van Jurassic World en twee bioscoopkaartjes voor The Mummy.

    TV-TIP Counting On

    Counting On
    TLC om 20:30 uur
    Volg de avonturen en de dagelijkse beslommeringen van Jill, Jessa en de andere Duggars. Hoe is het om op eigen benen te staan en voor je eigen gezin te zorgen?

    Zappen.blog.nl