1. Nieuws

    Nieuwe Alles-in-1-abonnementen Telenet

    Het Belgische Telenet heeft twee nieuwe Alles-in-1-abonnementen in de markt gezet. Deze hebben de namen Whop en Whoppa meegekregen.
    Jarco Kriek
    24 juni 2013
    comments 0
    Nieuwe Alles-in-1-abonnementen Telenet

    Het Belgische Telenet heeft twee nieuwe Alles-in-1-abonnementen in de markt gezet. Deze hebben de namen Whop en Whoppa meegekregen. Hiermee wil Telenet haar klanten maximaal digitaal plezier laten beleven.

    De nieuwe concepten zorgen voor een totale Telenet-beleving, zowel thuis als daarbuiten. Klanten worden automatisch overgeschakeld en krijgen daarbovenop een verdubbeling van hun internetsnelheid. Telenet zal Whop en Whoppa in de toekomst verder uitbreiden. Bij de nieuwe abonnementen levert het kabelbedrijf digitale tv, internet en telefonie. Klanten die bij Telenet al een Basic Shake- of Fibernet Shake-abonnement afnemen, worden automatisch naar één van de twee nieuwe abonnementsvormen omgezet. Naast thuisgebruik kan men met Whop en Whoppa ook buitenhuis met meer dan 800.000 homespots en 1200 hotspots internetten. Met de onlangs door Telenet geïntroduceerde Triiing-app kan men via elk wifi-netwerk tegen het vaste telefoontarief bellen.

    Yelo TV de standaard bij Alles-in-1

    Telenet levert bij de nieuwe Alles-in-1-abonnementen Yelo TV als digitale tv-dienst. Dit is vergelijkbaar met Horizon dat in Nederland door kabelbedrijf UPC wordt geleverd. Inge Smidts, Sr. VP Residential Marketing bij Telenet: "De digitale toepassingen zijn volop met elkaar aan het versmelten. We surfen via onze smartphone, bellen via internet en kijken tv op de tablet, zowel thuis als buitenshuis. 400.000 Telenet-klanten kijken al Yelo TV via tablet, smartphone en pc. De Triiing-app is al 29.000 keer gedownload en het gebruik van Wi-Free is sinds begin dit jaar met meer dan vijftig procent gestegen. Als we deze gegevens bekijken, zijn drie elementen cruciaal. Ten eerste moeten onze producten eenvoudig en transparant zijn voor de klant. Met Whop en Whoppa nemen we dan ook de filosofie van KING en KONG over en maken we komaf met de jungle van pakketten, net zoals we in juli 2012 deden in het mobiele landschap. Daarnaast willen we dat onze klanten zorgeloos genieten van hun Telenet-product, nu en in de toekomst. We zullen de formules dan ook blijven verbeteren zodat onze klanten steeds mee zijn met de laatste digitale trends. En tot slot focussen we ook op onze trouwe klanten. Zij worden automatisch overgeschakeld naar Whop of Whoppa, en krijgen hierbij een verdubbeling van hun internetsnelheid."

    TelenetLiberty GlobalYelo TVHorizonmediaboxWhopWhoppaAlles-in-1triple playtvtelevisieinternettelefoonWi-FreeTriiing

    Reacties

  1. TV-TIP Close Up: Dries

    Close Up: Dries
    NPO 2 om 19:15 uur
    Portret van de Vlaamse onderwerper Dries van Noten. Hij maakte begin jaren negentig furore met elegante mode die opviel door prachtige materialen en rijke kleuren. Regisseur Reiner Holzemer kreeg als eerste filmmaker toestemming om Dries zowel tijdens het maken van zijn collecties als in zijn privéleven te volgen.

    Doe mee en win!

    • *

      5X DVD DUNKIRK

      Verteld vanaf het land, de zee en de lucht start Dunkirk als honderdduizenden Britse en geallieerde soldaten omsingeld zijn door vijandelijke troepen. Totaal TV mag de dvd van deze epische actiethriller vijf keer weggeven.

    TV-TIP Pitch Perfect 2

    Pitch Perfect 2
    Net5 om 20:00 uur
    Je dacht dat het concept van loserige zangclubjes op highschools na Glee uitgeput was? No way: het aangenaam pretentieloze Pitch Perfect 2 bewijst dat met het juiste tempo, pakkende oneliners en puike comedy-acteurs zelfs het meest belegen gegeven nog steeds kan werken. Behalve de humor is ook de muziek dik in orde.