1. Nieuws

    NLconnect breidt uit met drie aanbieders

    Na de omvorming van NLkabel tot NLconnect is de belangenvereniging een nieuwe weg ingeslagen. Het behartigt nu niet alleen de belangen van kabelbedrijven, maar ook van andere serviceproviders.
    Jarco Kriek
    16 september 2017
    comments 0
    NLconnect breidt uit met drie aanbieders

    Nadat Ziggo na de fusie met UPC het platform NLkabel verliet, werd besloten het roer om te gooien. Hierdoor worden nu de belangen behartigd van aanbieders die via koperdraad- en glasvezelnetwerken diensten aanbieden. NLconnect heeft drie nieuwe leden gekregen die zich bij de brancheorganisatie hebben aangesloten. Hierdoor bestaat NLconnect vanaf nu uit achttien leden.

     

    Serviceproviders

    Zo is Cambrium tot NLconnect toegetreden. De naam zegt Nederlanders wellicht weinig. Cambrium is het moederbedrijf van Tweak. Deze aanbieder biedt in verschillende gemeenten via glasvezel symmetrische internetsnelheden tot 1Gbps aan. Onder de merknaam Sparql wordt tevens een uitgebreid tv- en radio-aanbod aangeboden. De twee andere nieuwkomers bij NLconnect zijn E-Fiber en Weserve.

    NLconnectbelangenverenigingNLkabelkabelkoperdraadglasvezelCambriumTweakSparqlE-FiberWeserveonlineinternet

    Reacties

  1. TV-TIP UEFA Europa League

    UEFA Europa League
    RTL 7 om 19:00 uur
    Europese topclubs nemen het tegen elkaar op in de UEFA Europa League. Het is het sterkste clubtoernooi van Europa na de Champions League en een garantie op memorabele wedstrijden.

    Doe mee en win!

    • *

      5X VIP-PAKKET BLADE RUNNER 2049

      In Blade Runner 2049 ontdekt een nieuwe ‘blade runner’, politieagent K, een lang verborgen geheim dat chaos kan veroorzaken. K’s ontdekking leidt tot een speurtocht naar de voormalige blade runner Rick Deckard. Totaal TV geeft vijf keer een VIP-pakket weg, met daarin een t-shirt en twee bioscoopkaarten.

    TV-TIP Keuringsdienst van Waarde

    Keuringsdienst van Waarde
    NPO 3 om 20:25 uur
    In dit programma staat centraal wat fabrikanten ons als consumenten vertellen. Klopt het wat ze claimen en wat ze ons in reclames verkopen?