1. Nieuws

    NLziet legt nadruk op reclamevrij kijken

    Met een nieuwe reclamecampagne probeert onbeperkt kijken-dienst NLziet nieuwe abonnees aan zich te binden door de nadruk op reclamevrij kijken te leggen.
    Jarco Kriek
    22 mei 2015
    comments 3
    NLziet legt nadruk op reclamevrij kijken

    Met een nieuwe reclamecampagne probeert onbeperkt kijken-dienst NLziet nieuwe abonnees aan zich te binden door de nadruk op reclamevrij kijken te leggen.


    NLziet is de gezamenlijke tv-dienst van NPO, RTL Nederland en SBS Broadcasting waarbij abonnees voor het vaste bedrag van acht euro per maand onbeperkt naar eerder uitgezonden series en programma’s kunnen kijken. Feitelijk combineert NLziet de uitgesteld kijken-platformen NPO Plus, RTL XL en KIJK. De reclamecampagne bestaat onder meer uit een verticaal geproduceerde commercial die speciaal voor mobiel gebruik op tablet en smartphone is gemaakt. NLziet heeft hiermee de primeur voor Nederland. De keuze voor de verticale reclame is gemaakt naar aanleiding van het succes van de apps Snapchat, Meerkat en Periscope, waar je alleen verticaal kan filmen.

    NLziet blikt terug en kijkt vooruit

    Via NLziet kan men via pc, tablet en smartphone eerder uitgezonden programma’s tot een jaar terug in hoge beeldkwaliteit terugkijken. Het is ook mogelijk om programma’s te bekijken voordat deze lineair worden uitgezonden. Met een Google Chromecast HDMI-stick kan men NLziet-content van tablet of smartphone naar het televisietoestel streamen. NLziet heeft onlangs de apps voor mobiele apparaten vernieuwd.

    NLzietNPONPO PlusRTL NederlandRTLXLRTL XLSBS BroadcastingKIJKupdateChromecastAirplayuitgesteld kijkenvideo on demandtabletsmartphone

    Reacties

  1. TV-TIP De Grote Geschiedenisquiz

    De Grote Geschiedenisquiz
    NPO 2 om 20:25 uur
    Voor de 16e keer organiseert de NTR, in samenwerking met Historisch Nieuwsblad en NRC Handelsblad, De grote geschiedenisquiz. Vijf teams, bestaande uit twee bekende en één onbekende geschiedenisliefhebber, spelen tegen elkaar onder leiding van Joost Karhof.

    Doe mee en win!

    • *

      4X VIP-PAKKET THE MUMMY

      Tom Cruise speelt de hoofdrol in de spectaculaire nieuwe film van de wereldwijde legende: The Mummy. Terwijl men dacht dat ze overleden was, wordt een prehistorische prinses wakker in haar graftombe. Totaal TV geeft vier VIP-pakketten van deze 3D-film weg met daarin een T-shirt, een dvd van Jurassic World en twee bioscoopkaartjes voor The Mummy.

    TV-TIP Divergent Series: Insurgent

    Divergent Series: Insurgent
    Net5 om 20:35 uur
    Tris (Shailene Woodley) krijgt het steeds moeilijker. Ze zoekt bondgenoten en antwoorden in hetgeen wat is overgebleven van het futuristische Chicago. Tris en Four (Theo James) zijn voortvluchtigen en worden achternagezeten door Jeanine, de leider van de factie Eruditie. In een race tegen de klok moeten ze uitzoeken waar de familie van Tris zijn leven voor heeft gegeven en waarom de leiders van Eruditie er alles aan doen om ze tegen te houden. Achtervolgd door hun keuzes in het verleden, zijn zij wanhopig om hun geliefden te beschermen en worden Tris en Four met de ene na de andere onmogelijke uitdaging geconfronteerd. Langzaam maar zeker ontrafelen zij de waarheid over hun verleden en uiteindelijk over de toekomst van hun wereld.

    Zappen.blog.nl