1. Nieuws

    NostalgieNet wil in digitaal basispakket

    NostalgieNet heeft een nieuwe eigenaar nu Just Media Group de zender heeft overgenomen. Belangrijke doelstelling is om de zender bij aanbieders in het basispakket te krijgen.
    Jarco Kriek
    19 januari 2015
    comments 7
    NostalgieNet wil in digitaal basispakket

    Themakanaal NostalgieNet heeft een nieuwe eigenaar nu Just Media Group de zender heeft overgenomen. Belangrijke doelstelling is om de zender bij aanbieders in het basispakket te krijgen.


    NostalgieNet zendt beeldmateriaal van de jaren veertig tot en met de jaren tachtig uit. In de meeste gevallen is de zender alleen met een aanvullend tv-abonnement te bekijken. Om het bereik van de zender te vergroten, gaat Just Media Group met aanbieders in gesprek om een plek in het basispakket te bemachtigen. Voor de kijker verandert er door de overname ook veel. Zo wil de nieuwe eigenaar volgens De Telegraaf meer eigen producties uitzenden. Zo maakt Rik Felderhof een serie met de titel Felderhof overzee. Ook wil men nieuwe versies van veel bekeken programma’s uit het verleden gaan maken. Daarbij wordt gedacht aan programma’s als Zo vader, zo zoon, Wie van de drie en Ontdek je plekje.

    NostalgieNetJust Media GroupRik FelderhofWie van de drieZo vader zo zoonOntdek je plekjeUPCZiggoKPNCanalDigitaalDeltaCaiwayTele2

    Reacties

  1. TV-TIP UEFA Champions League

    UEFA Champions League
    Veronica om 20:00 uur
    Live verslag van Napoli - Feyenoord.

    Doe mee en win!

    • *

      5X DVD TOP OF THE LAKE: CHINA GIRL

      Lumière brengt Top of the Lake: China Girl, het tweede seizoen met Elisabeth Moss en Nicole Kidman in de hoofdrollen. Detective Robin Griffin keert naar huis, maar al snel verdwijnt de rust in Sidney wanneer het lichaam van een meisje aanspoelt. Totaal TV mag vijf keer de dvd van deze misdaadserie weggeven.

    TV-TIP How Do They Do It? Met Thijs en Joep

    How Do They Do It? Met Thijs en Joep
    Discovery Channel om 20:30 uur
    Thijs Meeuwsen en Joep ten Hove kijken niet alleen hoe nieuwe producten gemaakt worden, maar ook hoe oude producten gerecycled worden. Thijs stelt zelfs zijn auto ter beschikking om met eigen ogen te zien hoeveel waarde er nog uit zijn oude bolide gehaald kan worden.