1. Nieuws

    NPO 3FM Serious Request in huiskamer alle digitale kijkers

    De NPO 3FM-actie Serious Request is van 18 tot en met 24 december in alle digitaal kijkende huishoudens in Nederland te bekijken. Dit kan via publiek themakanaal NPO 101.
    Jarco Kriek
    18 december 2017
    comments 3
    NPO 3FM Serious Request in huiskamer alle digitale kijkers
    Foto ANP

    Natuurlijk is Serious Request in de ether via FM en DAB+ alsmede wereldwijd via internet via NPO 3FM te beluisteren. De beelden uit het Glazen Huis, dat dit jaar in Apeldoorn staat, zijn echter ook dag en nacht via digitaal themakanaal NPO 101 te zien. Daarnaast is de actie ook dagelijks enkele uren via één van de drie landelijke tv-kanalen van de Nederlandse publieke omroep (NPO) te zien. Het actiethema van Serious Request 2017 is kinderen die noodgedwongen gescheiden van hun ouders leven. Om zoveel mogelijk geld voor dit doel binnen te halen, sluiten NPO 3FM-dj’s Domien Verschuuren, Angelique Houtveen en Sander Hoogendoorn zichzelf in het Glazen Huis op het Marktplein in Apeldoorn op.

     

    Etalagekanaal

    Bij vrijwel alle aanbieders - waaronder Ziggo, KPN en T-Mobile Thuis - van traditionele en online tv-diensten is NPO 101 voor alle abonnees beschikbaar. In de meeste gevallen is de zender op het etalagekanaal tot en met 24 december te bekijken. Mocht de aanbieder niet over een etalagekanaal beschikken dan wordt de zender op de normale voorkeuzepositie voor alle abonnees open gezet. Na afloop van NPO 3FM Serious Request wordt op etalagekanalen van de tv-aanbieders op 25 december overgeschakeld naar NPO Cultura in verband met de visual radio-uitzending van de NPO Radio 2 Top 2000.

    Serious RequestNPOpublieke omroepNPO 3FM3FMApeldoornRode KruisNPO 101NPO 1NPO 2NPO 3

    Reacties

  1. TV-TIP Blackhat

    Blackhat
    Net5 om 20:00 uur
    Wanneer de VS en China worden getroffen door twee cyberaanvallen, slaan de landen de handen ineen. Regisseur Michael Mann verkiest zoals altijd vorm boven inhoud: de zoektocht naar de boef is van minder belang dan de sfeervolle plaatjes. Dat maakt een te lijzige, te voorspelbare film vol beeldschermen en toetsenborden.

    Doe mee en win!

    • *

      1x Philips Blender + old scool milkshakeglas

      Travel Channel zendt vanaf 27 januari Man V. Food uit, waarin acteur, foodie en veteraan uit de restaurantindustrie Casey Webb uitdagingen aangaat. Zoals de Belt Buster Challenge, waarvoor hij in slechts 20 minuten een hamburger van 1 kg, 1,4 kg nachos, aardappelkroketjes en een milkshake van 340 ml moet wegwerken. Totaal TV mag een Philips Blender + old scool milkshakeglas weggeven.

    TV-TIP Moordvrouw

    Moordvrouw
    RTL 4 om 20:08 uur
    Wendy van Dijk en haar collega’s hijsen zich, ook al hebben ze hun penning aan het eind van het vorig seizoen moeten inleveren, gewoon weer in hun uniform. Er verandert dit zevende seizoen wel een hoop: het team gaat niet alleen anders te werk, ook het schrijversteam is compleet vernieuwd.