1. Nieuws

    NPO en SBS domineren de zaterdagavond

    Zes programma's van de publieke zenders en drie van SBS 6 staan in de kijkcijfer top 10 van gisteravond. Het best scorende RTL-programma is het nieuws.
    28 september 2008
    comments 0
    NPO en SBS domineren de zaterdagavond
    Zes programma's van de publieke zenders en drie van SBS 6 staan in de kijkcijfer top 10 van gisteravond. Het best scorende RTL-programma is het nieuws.

    Volgens cijfers van de Stichting Kijkonderzoek was Mooi Weer de Leeuw weer het best bekeken programma met bijna 1,9 miljoen kijkers. Het Journaal van 20.00 uur volgde (bijna 1,9 miljoen kijkers) en Studio Sport (Ned.3, 1,3 miljoen kijkers) was derde.

    Wie Ben Ik (SBS 6) was met bijna 1,3 miljoen kijkers vierde, gevolgd door Kassa (Ned. 1 en bijna 1,2 miljoen kijkers) en Hart van Nederland (SBS 6, ruim 1 miljoen belangstellenden).

    Het Beste Idee van Nederland (SBS 6) en Koefnoen (Ned. 1) zaten dicht tegen de miljoen kijkers aan en Kinderen geen bezwaar (Ned. 1) had ruim 900.000 kijkers. Het RTL Nieuws was tiende met 860.000 kijkers.

    RTL 4-programma's Het Moment van de Waarheid (11e met 820.000 kijkers) en Million Dollar Wedding (21e met bijna 540.000 kijkers) vielen dus buiten de top-10.
    NPOSBS 6kijkcijfersMooi Weer de LeeuwNederland 1

    Reacties

  1. TV-TIP UEFA Europa League

    UEFA Europa League
    RTL 7 om 19:00 uur
    Europese topclubs nemen het tegen elkaar op in de UEFA Europa League. Het is het sterkste clubtoernooi van Europa na de Champions League en een garantie op memorabele wedstrijden.

    Doe mee en win!

    • *

      5X VIP-PAKKET BLADE RUNNER 2049

      In Blade Runner 2049 ontdekt een nieuwe ‘blade runner’, politieagent K, een lang verborgen geheim dat chaos kan veroorzaken. K’s ontdekking leidt tot een speurtocht naar de voormalige blade runner Rick Deckard. Totaal TV geeft vijf keer een VIP-pakket weg, met daarin een t-shirt en twee bioscoopkaarten.

    TV-TIP Keuringsdienst van Waarde

    Keuringsdienst van Waarde
    NPO 3 om 20:25 uur
    In dit programma staat centraal wat fabrikanten ons als consumenten vertellen. Klopt het wat ze claimen en wat ze ons in reclames verkopen?