1. Nieuws

    Online.nl biedt nieuwe klanten jaar lang gratis FOX Sports

    De Nederlandse tv-markt lijkt door Online.nl op scherp gezet te worden. De tv-aanbieder geeft nieuwe klanten een jaar lang gratis toegang tot alle betaalkanalen van FOX Sports.
    Jarco Kriek
    30 oktober 2014
    comments 5
    Online.nl biedt nieuwe klanten jaar lang gratis FOX Sports
    Foto: ANP

    De Nederlandse tv-markt lijkt door Online.nl op scherp gezet te worden. De tv-aanbieder geeft nieuwe klanten een jaar lang gratis toegang tot alle betaalkanalen van FOX Sports.

    Online.nl is sinds dit jaar onderdeel van het Luxemburgse mediabedrijf M7 Group, dat in Nederland al langere tijd Alles-in-1-diensten inclusief satelliettv via CanalDigitaal aanbiedt. Sinds M7 Group Online.nl van T-Mobile heeft overgenomen, probeert het met publiciteitscampagnes meer klanten aan zich te binden. Online.nl biedt Alles-in-1-diensten via koperdraad- en glasvezelnetwerken aan.

    Honderden euro’s voordeel

    Bij een nieuwe actie om klanten te werven, biedt Online.nl een jaar lang gratis toegang tot het FOX Sports Combi-abonnement. Hiermee zijn alle kanalen van de betaalzenders FOX Sports Eredivisie en FOX Sports International te bekijken. Dat meldt All About Media dat via een tipgever de concept-promotievideo’s in handen heeft gekregen. Om van deze aanbieding gebruik te kunnen maken, dient wel een tweejarig contract te worden afgesloten. In het eerste jaar betaalt de nieuwe klant €29,95 per maand voor het Alles-in-1-abonnement. Na deze periode kost het abonnement 36 euro per maand. Het FOX Sports Combi-abonnement kost 25 euro per maand. Hierdoor loopt in het eerste jaar de totale korting tot 376 euro op.

    Online.nlM7 GroupFOX SportsFOX Sports EredivisieFOX Sports InternationalglasvezelDSLADSLVDSLkoperdraadsatellietCanalDigitaalkortingbetaalzendervoordeelvoetbalEredivisie

    Reacties

  1. TV-TIP De Grote Geschiedenisquiz

    De Grote Geschiedenisquiz
    NPO 2 om 20:25 uur
    Voor de 16e keer organiseert de NTR, in samenwerking met Historisch Nieuwsblad en NRC Handelsblad, De grote geschiedenisquiz. Vijf teams, bestaande uit twee bekende en één onbekende geschiedenisliefhebber, spelen tegen elkaar onder leiding van Joost Karhof.

    Doe mee en win!

    • *

      4X VIP-PAKKET THE MUMMY

      Tom Cruise speelt de hoofdrol in de spectaculaire nieuwe film van de wereldwijde legende: The Mummy. Terwijl men dacht dat ze overleden was, wordt een prehistorische prinses wakker in haar graftombe. Totaal TV geeft vier VIP-pakketten van deze 3D-film weg met daarin een T-shirt, een dvd van Jurassic World en twee bioscoopkaartjes voor The Mummy.

    TV-TIP DWDD University presenteert: Spionage

    DWDD University presenteert: Spionage
    NPO 1 om 20:30 uur
    Hoogleraar Internationale Betrekkingen aan de Universiteit Utrecht Beatrice de Graaf geeft een nieuw college. Ze belicht wat inlichtingen- en veiligheidsdiensten allemaal kunnen, moeten en mogen doen.

    Zappen.blog.nl