1. Nieuws

    Paul de Leeuw pakt streaker aan

    Paul de Leeuw kreeg afgelopen zaterdag bij Mooi Weer De Leeuw onverwacht bezoek van een streaker die actie kwam voeren tegen dierenleed. Maar de actie mislukte, omdat De Leeuw het incident op geheel eigen wijze aanpakte.
    3 maart 2008
    comments 0
    Paul de Leeuw pakt streaker aan
    Paul de Leeuw kreeg afgelopen zaterdag bij Mooi Weer De Leeuw onverwacht bezoek van een streaker die actie kwam voeren tegen dierenleed. Maar de actie mislukte, omdat De Leeuw het incident op geheel eigen wijze aanpakte.

    De presentator was net bezig met een onderwerp over zanger Thomas Berge, toen een man het beeld in kwam rennen die slechts gehuld was in een string. Op zijn lichaam had hij 'Stop dierenleed' geschreven en hij riep 'Alle dieren vrij'. De Leeuw bleef onverstoorbaar en vroeg de man even te wachten, omdat hij het onderwerp waarmee hij bezig was af wilde maken.

    Even later vroeg De Leeuw de jongen of hij op schoot kwam zitten. Hij trok de slip van de jongen uit en zei: 'Ik wil wél weten wat voor vlees ik in de kuip heb. Als je wilt streaken moet je ook écht streaken.' Daarna verliet de jongen naakt en verbouwereerd de studio. Het fragment is hier te zien.
    Paul de LeeuwstreakerMooi Weer De Leeuw

    Reacties

  1. TV-TIP UEFA Europa League

    UEFA Europa League
    RTL 7 om 19:00 uur
    Europese topclubs nemen het tegen elkaar op in de UEFA Europa League. Het is het sterkste clubtoernooi van Europa na de Champions League en een garantie op memorabele wedstrijden.

    Doe mee en win!

    • *

      5X VIP-PAKKET BLADE RUNNER 2049

      In Blade Runner 2049 ontdekt een nieuwe ‘blade runner’, politieagent K, een lang verborgen geheim dat chaos kan veroorzaken. K’s ontdekking leidt tot een speurtocht naar de voormalige blade runner Rick Deckard. Totaal TV geeft vijf keer een VIP-pakket weg, met daarin een t-shirt en twee bioscoopkaarten.

    TV-TIP Keuringsdienst van Waarde

    Keuringsdienst van Waarde
    NPO 3 om 20:25 uur
    In dit programma staat centraal wat fabrikanten ons als consumenten vertellen. Klopt het wat ze claimen en wat ze ons in reclames verkopen?