1. Nieuws

    Pilot project voor marketing CanalDigitaal in Amersfoort

    Eviso, de marketingorganisatie van CanalDigitaal, gaat een pilot houden in Amersfoort die als doel heeft het merk Canaldigitaal op een geheel nieuwe wijze onder de aandacht te brengen. Als de proef slaagt zullen meerdere middelgrote steden volgen.
    Jan-Hein Visser
    12 juni 2011
    comments 0
    Pilot project voor marketing CanalDigitaal in Amersfoort
    Eviso, de marketingorganisatie van CanalDigitaal, gaat een pilot houden in Amersfoort die als doel heeft het merk Canaldigitaal op een geheel nieuwe wijze onder de aandacht te brengen. Als de proef slaagt zullen meerdere middelgrote steden volgen.

    De nieuwe directeur van Eviso Nederland, Dennis Stolk, informeerde tijdens de Astra Dealertour de aanwezige CanalDigitaal dealers over het idee. Eviso Nederland is de marketingorganisatie achter het merk CanalDigitaal. Recent werd duidelijk dat CanalDigitaal wederom marktaandeel had verloren ten opzichte van andere digitale aanbieders. Reden genoeg om het merk op een nieuwe manier onder de aandacht te brengen.

    Waar voorheen met de beste beeldkwaliteit wordt geschermd is men sinds een tijdje volledig op de Triple Play strategie overgegaan. Dat via de satelliet veruit de meeste (HD-) zenders tegen de laagste prijs zijn te krijgen is een feit maar staat niet centraal in de campagne. Deze draait om het feit dat CanalDigitaal 'de slimste keuze' is. De consument kan beschikken over een enorm tv-aanbod tegen een lage prijs in combinatie met telefonie en internet (max. 20 mbps). Leuzen als 'De slimste keuze', 'alles in 1', 'het slimste alternatief', zullen op flyers, abri's, folders en advertenties zullen verschijnen.

    Triple Play is voor CanalDigitaal, zo onderstreepte Stolk bij de dealers, een absolute noodzaak omdat de consument hierop haar keuze baseert bij het overstappen naar een nieuwe aanbieder. Als de pilot in Amersfoort succesvol is zullen andere middelgrote steden volgen. De marketing actie zal om praktische redenen niet in kleine gemeenten en zeker niet in grote steden worden gelanceerd.


    EvisoAstraCanalDigitaalOnlineKPN

    Reacties

  1. TV-TIP UEFA Champions League

    UEFA Champions League
    Veronica om 20:00 uur
    Barcelona won in de eerste poulewedstrijd met 3-0 van Juventus. In Turijn wordt het echter geen makkie. Met Mario Mandžuki? heeft Juve een speler die uit het niets een fraaie goal kan maken. Kijk maar naar zijn omhaal tegen Real Madrid in de finale van vorig seizoen. Heeft hij nog meer in huis?

    Doe mee en win!

    • *

      5X2 BIOSCOOPKAARTEN BAD MOMS 2

      In Bad Moms 2 moeten de drie ondergewaardeerde en overbelaste moeders de uitdagingen van kerstmis tot een goed einde brengen. Deze keer verwelkomen ze de ultieme vijand: hun eigen moeders. Mila Kunis, Kristen Bell en Kathryn Hahn schitteren in het hilarische vervolg van Bad Moms. Totaal TV mag vijf keer twee bioscoopkaartjes weggeven.

    TV-TIP 2Doc: Alicia

    2Doc: Alicia
    NPO 2 om 20:20 uur
    Alicia is één jaar oud als ze uit huis wordt geplaatst. Via een pleeggezin komt ze op vijfjarige leeftijd terecht in een kindertehuis en als ze negen is zit ze daar nog steeds, in afwachting van plaatsing bij een nieuw gezin. Wat doet het met je als je opgroeit in kindertehuizen, jaar in jaar uit hopend op een plek in een pleeggezin?