1. Nieuws

    Pilot project voor marketing CanalDigitaal in Amersfoort

    Eviso, de marketingorganisatie van CanalDigitaal, gaat een pilot houden in Amersfoort die als doel heeft het merk Canaldigitaal op een geheel nieuwe wijze onder de aandacht te brengen. Als de proef slaagt zullen meerdere middelgrote steden volgen.
    Jan-Hein Visser
    12 juni 2011
    comments 0
    Pilot project voor marketing CanalDigitaal in Amersfoort
    Eviso, de marketingorganisatie van CanalDigitaal, gaat een pilot houden in Amersfoort die als doel heeft het merk Canaldigitaal op een geheel nieuwe wijze onder de aandacht te brengen. Als de proef slaagt zullen meerdere middelgrote steden volgen.

    De nieuwe directeur van Eviso Nederland, Dennis Stolk, informeerde tijdens de Astra Dealertour de aanwezige CanalDigitaal dealers over het idee. Eviso Nederland is de marketingorganisatie achter het merk CanalDigitaal. Recent werd duidelijk dat CanalDigitaal wederom marktaandeel had verloren ten opzichte van andere digitale aanbieders. Reden genoeg om het merk op een nieuwe manier onder de aandacht te brengen.

    Waar voorheen met de beste beeldkwaliteit wordt geschermd is men sinds een tijdje volledig op de Triple Play strategie overgegaan. Dat via de satelliet veruit de meeste (HD-) zenders tegen de laagste prijs zijn te krijgen is een feit maar staat niet centraal in de campagne. Deze draait om het feit dat CanalDigitaal 'de slimste keuze' is. De consument kan beschikken over een enorm tv-aanbod tegen een lage prijs in combinatie met telefonie en internet (max. 20 mbps). Leuzen als 'De slimste keuze', 'alles in 1', 'het slimste alternatief', zullen op flyers, abri's, folders en advertenties zullen verschijnen.

    Triple Play is voor CanalDigitaal, zo onderstreepte Stolk bij de dealers, een absolute noodzaak omdat de consument hierop haar keuze baseert bij het overstappen naar een nieuwe aanbieder. Als de pilot in Amersfoort succesvol is zullen andere middelgrote steden volgen. De marketing actie zal om praktische redenen niet in kleine gemeenten en zeker niet in grote steden worden gelanceerd.


    EvisoAstraCanalDigitaalOnlineKPN

    Reacties

  1. TV-TIP Zomergasten

    Zomergasten
    NPO 2 om 20:15 uur
    Rosanne Hertzberger (1984) is schrijver, columnist en microbioloog. In haar wekelijkse columns in NRC Handelsblad houdt ze moderne opvattingen en trends tegen het licht. Hertzberger trekt met frisse zin ten strijde om feit en fictie van elkaar te scheiden.

    Doe mee en win!

    • *

      5X DVD GIRLS S6 

      Girls, over het hectische leven van vier vrouwelijke twintigers is terug voor het zesde seizoen. Vriendinnen Hannah, Marnie, Jessa en Shoshanna proberen nog altijd achter de zin van het leven te komen. Totaal TV mag de dvd van dit laatste seizoen vijf keer weggeven.

    TV-TIP Housesitter

    Housesitter
    Net5 om 21:45 uur
    Gwen gaat in het leegstaande huis van Newton wonen zonder dat hij ervan weet. Ze doet zich voor als zijn nieuwe vrouw. Iedereen in de stad vindt dat ze een droompaar vormen, maar Newton denkt daar anders over.