1. Nieuws

    Pilot project voor marketing CanalDigitaal in Amersfoort

    Eviso, de marketingorganisatie van CanalDigitaal, gaat een pilot houden in Amersfoort die als doel heeft het merk Canaldigitaal op een geheel nieuwe wijze onder de aandacht te brengen. Als de proef slaagt zullen meerdere middelgrote steden volgen.
    Jan-Hein Visser
    12 juni 2011
    comments 0
    Pilot project voor marketing CanalDigitaal in Amersfoort
    Eviso, de marketingorganisatie van CanalDigitaal, gaat een pilot houden in Amersfoort die als doel heeft het merk Canaldigitaal op een geheel nieuwe wijze onder de aandacht te brengen. Als de proef slaagt zullen meerdere middelgrote steden volgen.

    De nieuwe directeur van Eviso Nederland, Dennis Stolk, informeerde tijdens de Astra Dealertour de aanwezige CanalDigitaal dealers over het idee. Eviso Nederland is de marketingorganisatie achter het merk CanalDigitaal. Recent werd duidelijk dat CanalDigitaal wederom marktaandeel had verloren ten opzichte van andere digitale aanbieders. Reden genoeg om het merk op een nieuwe manier onder de aandacht te brengen.

    Waar voorheen met de beste beeldkwaliteit wordt geschermd is men sinds een tijdje volledig op de Triple Play strategie overgegaan. Dat via de satelliet veruit de meeste (HD-) zenders tegen de laagste prijs zijn te krijgen is een feit maar staat niet centraal in de campagne. Deze draait om het feit dat CanalDigitaal 'de slimste keuze' is. De consument kan beschikken over een enorm tv-aanbod tegen een lage prijs in combinatie met telefonie en internet (max. 20 mbps). Leuzen als 'De slimste keuze', 'alles in 1', 'het slimste alternatief', zullen op flyers, abri's, folders en advertenties zullen verschijnen.

    Triple Play is voor CanalDigitaal, zo onderstreepte Stolk bij de dealers, een absolute noodzaak omdat de consument hierop haar keuze baseert bij het overstappen naar een nieuwe aanbieder. Als de pilot in Amersfoort succesvol is zullen andere middelgrote steden volgen. De marketing actie zal om praktische redenen niet in kleine gemeenten en zeker niet in grote steden worden gelanceerd.


    EvisoAstraCanalDigitaalOnlineKPN

    Reacties

  1. TV-TIP La belle et la bête

    La belle et la bête
    RTL 8 om 20:30 uur
    Ga mee naar het magische Frankrijk van de vroege 19e eeuw, waar een handelsreiziger met zijn zes kinderen woont. Om zijn jongste dochter Belle een plezier te doen, plukt hij op één van zijn reizen een roos voor haar op het landgoed van het Beest. Dat loopt niet goed af, het Beest wil de man doden voor de diefstal. Belle voelt zich zo schuldig dat ze naar het kasteel van het Beest gaat om de plek van haar vader in te nemen. De is doodsbang, maar het kasteel blijkt een plek vol magie te zijn! Het Beest wil iedere avond met haar dineren, ze leren elkaar kennen en Belle begint in te zien dat er geen monster schuilt in het Beest. Sterker nog; in haar dromen ziet ze hoe hij ooit een knappe prins was. Met haar grote hart en al haar moed overwint Belle haar angst. Maar lukt het haar ook om het Beest te ontdoen van de vloek en ware liefde te vinden?

    Doe mee en win!

    • *

      3X GHOST IN THE SHELL-PAKKET

      Scarlett Johansson is in de bioscoopfilm Ghost in the Shell te zien als Major, een unieke combinatie tussen mens en cyborg die deel uitmaakt van de speciale eenheden. Totaal TV mag drie keer een Ghost in the Shell-pakket weggeven, met daarin een t-shirt, een waaier en natuurlijk twee bioscoopkaartjes.

    TV-TIP Idols

    Idols
    RTL 5 om 20:31 uur
    De laatste acht kandidaten moeten bewijzen dat ze zich staande kunnen houden op een echt poppodium met liveband. Ze treden op voor 300 mensen. Wie bezwijkt er onder de druk en wie zet de zaal op zijn kop?

    Zappen.blog.nl