1. Nieuws

    Pilot project voor marketing CanalDigitaal in Amersfoort

    Eviso, de marketingorganisatie van CanalDigitaal, gaat een pilot houden in Amersfoort die als doel heeft het merk Canaldigitaal op een geheel nieuwe wijze onder de aandacht te brengen. Als de proef slaagt zullen meerdere middelgrote steden volgen.
    Jan-Hein Visser
    12 juni 2011
    comments 0
    Pilot project voor marketing CanalDigitaal in Amersfoort
    Eviso, de marketingorganisatie van CanalDigitaal, gaat een pilot houden in Amersfoort die als doel heeft het merk Canaldigitaal op een geheel nieuwe wijze onder de aandacht te brengen. Als de proef slaagt zullen meerdere middelgrote steden volgen.

    De nieuwe directeur van Eviso Nederland, Dennis Stolk, informeerde tijdens de Astra Dealertour de aanwezige CanalDigitaal dealers over het idee. Eviso Nederland is de marketingorganisatie achter het merk CanalDigitaal. Recent werd duidelijk dat CanalDigitaal wederom marktaandeel had verloren ten opzichte van andere digitale aanbieders. Reden genoeg om het merk op een nieuwe manier onder de aandacht te brengen.

    Waar voorheen met de beste beeldkwaliteit wordt geschermd is men sinds een tijdje volledig op de Triple Play strategie overgegaan. Dat via de satelliet veruit de meeste (HD-) zenders tegen de laagste prijs zijn te krijgen is een feit maar staat niet centraal in de campagne. Deze draait om het feit dat CanalDigitaal 'de slimste keuze' is. De consument kan beschikken over een enorm tv-aanbod tegen een lage prijs in combinatie met telefonie en internet (max. 20 mbps). Leuzen als 'De slimste keuze', 'alles in 1', 'het slimste alternatief', zullen op flyers, abri's, folders en advertenties zullen verschijnen.

    Triple Play is voor CanalDigitaal, zo onderstreepte Stolk bij de dealers, een absolute noodzaak omdat de consument hierop haar keuze baseert bij het overstappen naar een nieuwe aanbieder. Als de pilot in Amersfoort succesvol is zullen andere middelgrote steden volgen. De marketing actie zal om praktische redenen niet in kleine gemeenten en zeker niet in grote steden worden gelanceerd.


    EvisoAstraCanalDigitaalOnlineKPN

    Reacties

  1. TV-TIP Nationaal Zorgdebat

    Nationaal Zorgdebat
    NPO 2 om 20:25 uur
    Draaien kwetsbare ouderen op voor de miljardenbezuinigingen in de zorg? Het is het centrale thema van het Nationaal Zorgdebat.

    Doe mee en win!

    • *

      5X DVD GIRLS S5

      Girls geeft een ongepolijste blik op het leven van een bont gezelschap vrouwelijke twintigers in New York. Van talloze vernederingen tot zeldzame overwinningen: de vrouwen weten nog altijd niet wat ze willen - van de mannen, van elkaar, of van zichzelf. Totaal TV mag het vijfde seizoen vijf keer op dvd weggeven.

    TV-TIP The Impossible

    The Impossible
    RTL 8 om 20:30 uur
    Maria (Naomi Watts) en Henry (Ewan McGregor) gaan tijdens de kerstvakantie naar Thailand, waar zij samen met hun drie zoontjes genieten van dit tropische paradijs. Maar op 26 december, de dag na kerst, verandert een rustige ochtend aan het zwembad plotseling in een nachtmerrie. Door een aardbeving in de Indische Oceaan ontstaat er een gigantische muur van water die op hen afkomt en niets dan wanhoop en vernietiging achterlaat.

    Zappen.blog.nl