1. Nieuws

    Popstars en Van Duin bovenaan

    Popstars en Van Duin op z'n best waren na het Journaal (1,6 miljoen kijkers) de best bekeken programma's van de vrijdagavond.
    19 september 2009
    comments 0
    Popstars en Van Duin bovenaan
    Popstars en Van Duin op z'n best waren na het Journaal (1,6 miljoen kijkers) de best bekeken programma's van de vrijdagavond.

    Popstars (SBS 6) verloor wel wat kijkers ten opzichte van vorige week. Toen trok de talentenjacht 1.631.000 kijkers nu 1.430.000. Van Duin op z'n best (Ned. 1) had vorige week 1.467.000 kijkers, deze week iets minder: 1.396.000. 

    Ook andere programma's op Nederland 1 scoorden goed. Op de vierde plaats staat Pauw & Witteman met 1.229.000 belangstellenden en vijfde is Vermist met 1.169.000 kijkers.

    Gooische Vrouwen is zesde. Er keken 1.081.000 mensen naar. Daarna volgen DWDD (1.063.000) en GTST (1.017.000). Glitter Glamour Gordon moet het doen met een 17e plaats en 734.000 kijkers.

    Ranking the stars deed het beter dan vorige week met 442.000 kijkers. CQC wil nog niet scoren met 167.000 kijkers.

    Bron: Stichting Kijkonderzoek.
    popstarsvan duinkijkers

    Reacties

  1. TV-TIP UEFA Europa League

    UEFA Europa League
    RTL 7 om 19:00 uur
    Ups en downs, Vitesse weet er alles van. Tegen Lazio verspeelde de ploeg een voorsprong. En onlangs vlogen ze tegen de Amsterdamse amateurclub Swift uit de beker, om vier dagen later weer van Ajax te winnen. Alexander Büttner speelt met de Arnhemse ploeg tegen de Belgen van Zulte-Waregem.

    Doe mee en win!

    • *

      5X DVD LUCIFER S1

      Lucifer vertelt het verhaal van de duivel die verveeld is geraakt en besluit een nieuw leven in Los Angeles op te bouwen. De charismatische Lucifer vermaakt zich met zijn drie grote passies: wijn, vrouwen en muziek. Totaal TV mag het eerste seizoen vijf keer op dvd weggeven.

    TV-TIP Keuringsdienst van Waarde

    Keuringsdienst van Waarde
    NPO 3 om 20:25 uur
    Wil je een goede wijn, dan koop je een wijn met een krans. Maar in het supermarktschap lijkt bijna elke wijn een prijswinnaar te zijn. Het stikt er van de bronzen, zilveren en gouden medailles. Sofie probeert in Frankrijk opheldering te krijgen over al die verschillende merken, labels en stickertjes.