1. Nieuws

    Prijsvragen voor UPC abonnees

    Kabelmaatschappij UPC organiseert een prijsvraag rondom de komst van de nieuwe zender van Discovery Channel. Investigation Discovery is vanaf 1 augustus bij UPC digitaal te ontvangen.
    Jan-Hein Visser
    28 juli 2011
    comments 0
    Prijsvragen voor UPC abonnees
    Kabelmaatschappij UPC organiseert een prijsvraag rondom de komst van de nieuwe zender van Discovery Channel. Investigation Discovery is vanaf 1 augustus te ontvangen op de oude plek van Travel & Living en zal als zender van de maand in eerste instantie voor iedereen te bekijken zijn.

    Investigation Discovery is daarom heel augustus op kanaal 13 te zien. Investigation Discovery volgt politierechercheurs en forensisch experts tijdens hun zoektocht naar de waarheid in het bestrijden van criminaliteit. UPC verbindt aan de introductie van de nieuwe zender een prijsvraag waarbij men kans maakt op een reis voor twee personen naar Hollywood. Er kan tot 31 augustus worden meegespeeld.
       
    UPC heeft ook een groot aanbod films via UPC On Demand. Zo zullen in de loop van augustus The King's Speech, Camelot en The Mechanic beschikbaar komen. UPC heeft ook naar aanleiding hiervan een filmquiz waarmee abonnees prijzen kunnen winnen. De hoofdprijs is een figurantenrol in een Nederlandse filmproductie.
    UPCDiscoveryInvestigation Discovery

    Reacties

  1. TV-TIP Midsomer murders

    Midsomer murders
    BBC First om 18:55 uur
    Twee stellen verdwijnen in het dorpje Monks Barton waar het gonst van de geruchten over hekserij en spookbossen.

    Doe mee en win!

    • *

      5X DVD TOP OF THE LAKE: CHINA GIRL

      Lumière brengt Top of the Lake: China Girl, het tweede seizoen met Elisabeth Moss en Nicole Kidman in de hoofdrollen. Detective Robin Griffin keert naar huis, maar al snel verdwijnt de rust in Sidney wanneer het lichaam van een meisje aanspoelt. Totaal TV mag vijf keer de dvd van deze misdaadserie weggeven.

    TV-TIP Keuringsdienst van Waarde

    Keuringsdienst van Waarde
    NPO 3 om 20:25 uur
    In dit programma staat centraal wat fabrikanten ons als consumenten vertellen. Klopt het wat ze claimen en wat ze ons in reclames verkopen?