1. Nieuws

    Radio 538 bovenaan in juni-juli

    Radio 538 blijft de grootste zender van Nederland. In het luisteronderzoek (CLO) van Intomart-GfK over de periode juni-juli 2009 heeft de zender een marktaandeel van 11,1 procent.
    3 september 2009
    comments 0
    Radio 538 bovenaan in juni-juli
    Radio 538 blijft de grootste zender van Nederland. In het luisteronderzoek (CLO) van Intomart-GfK over de periode juni-juli 2009 heeft de zender een marktaandeel van 11,1 procent.

    Daarmee boekte Radio 538 +0,1 procent winst ten opzichte van de periode mei-juni 2009. Radio 2 blijft de tweede zender met een marktaandeel van 10,4. De publieke zender had de vorige periode hetzelfde aandeel.

    Op een gedeelde derde plaats staan Radio 3 FM en Sky Radio met allebei 9,1 procent. Sky bleef gelijk in aandeel, het aandeel van 3FM groeide met 0,2 procent.  Radio 1 is vierde met een winst van maar liefst 0,8 procent naar 7,7 procent. Q-music daalde van 7,7 naar 7,3 procent. Ook Radio Veronica moest aandeel inleveren: van 6,1 naar 5,6. 

    Meest opvallende stijger is 100% NL dat elke meetperiode winst weet te boeken. De zender staat inmiddels op 4,3 procent. In de vorige periode was dat 4,0 procent.

    Bron: Intomart-GfK.
    Radio 538marktaandeelluisteronderzoekCLO

    Reacties

  1. TV-TIP Midsomer murders

    Midsomer murders
    BBC First om 18:55 uur
    Twee stellen verdwijnen in het dorpje Monks Barton waar het gonst van de geruchten over hekserij en spookbossen.

    Doe mee en win!

    • *

      5X DVD TOP OF THE LAKE: CHINA GIRL

      Lumière brengt Top of the Lake: China Girl, het tweede seizoen met Elisabeth Moss en Nicole Kidman in de hoofdrollen. Detective Robin Griffin keert naar huis, maar al snel verdwijnt de rust in Sidney wanneer het lichaam van een meisje aanspoelt. Totaal TV mag vijf keer de dvd van deze misdaadserie weggeven.

    TV-TIP Keuringsdienst van Waarde

    Keuringsdienst van Waarde
    NPO 3 om 20:25 uur
    In dit programma staat centraal wat fabrikanten ons als consumenten vertellen. Klopt het wat ze claimen en wat ze ons in reclames verkopen?