1. Nieuws

    RTL 4 doet het goed in week 50

    RTL 4 behaalde afgelopen week een marktaandeel van 16,5 procent. Nederland 1 was weer ruim marktleider.
    15 december 2008
    comments 0
    RTL 4 doet het goed in week 50
    RTL 4 behaalde afgelopen week een marktaandeel van 16,5 procent. Nederland 1 was weer ruim marktleider.

    RTL 4 scoorde afgelopen week vooral met Postcodeloterij Miljoenjacht (ruim 1,6 miljoen kijkers) en de benefietuitzending van de Frogers voor de Voedselbank (1,4 miljoen kijkers).

    Nederland 1 domineerde uiteraard weer de televisieavonden. In het tijdvak 18.00-24.00 uur, 6+ behaalde de zender 20,9 procent. Best scorende programma's waren behalve de Journaals van 20.00 uur Studio Sport Eredivisie van zondagavond, Radar en Memories.

    SBS 6 was derde zender met een marktaandeel van 12,6 procent. Het programma Wegmisbruikers was het best bekeken met ruim 1,5 miljoen belangstellenden.

    Bron: Stichting KijkOnderzoek.

     

    kijkonderzoekRTL 4Nederland 1

    Reacties

  1. TV-TIP UEFA Europa League

    UEFA Europa League
    RTL 7 om 19:00 uur
    Ups en downs, Vitesse weet er alles van. Tegen Lazio verspeelde de ploeg een voorsprong. En onlangs vlogen ze tegen de Amsterdamse amateurclub Swift uit de beker, om vier dagen later weer van Ajax te winnen. Alexander Büttner speelt met de Arnhemse ploeg tegen de Belgen van Zulte-Waregem.

    Doe mee en win!

    • *

      5X DVD LUCIFER S1

      Lucifer vertelt het verhaal van de duivel die verveeld is geraakt en besluit een nieuw leven in Los Angeles op te bouwen. De charismatische Lucifer vermaakt zich met zijn drie grote passies: wijn, vrouwen en muziek. Totaal TV mag het eerste seizoen vijf keer op dvd weggeven.

    TV-TIP Keuringsdienst van Waarde

    Keuringsdienst van Waarde
    NPO 3 om 20:25 uur
    Wil je een goede wijn, dan koop je een wijn met een krans. Maar in het supermarktschap lijkt bijna elke wijn een prijswinnaar te zijn. Het stikt er van de bronzen, zilveren en gouden medailles. Sofie probeert in Frankrijk opheldering te krijgen over al die verschillende merken, labels en stickertjes.