1. Nieuws

    RTL wil Telekids programma uitbreiden

    Carlo en Irene zullen zeker niet meer terugkomen maar RTL is wel van plan de programmering van Telekids verder uit te breiden. Vanaf komend najaar
    Jan-Hein Visser
    27 juli 2011
    comments 0
    RTL wil Telekids programma uitbreiden
    Carlo en Irene zullen zeker niet meer terugkomen maar RTL is wel van plan de programmering van Telekids verder uit te breiden. Vanaf komend najaar zal Telekids dan ook in de middaguren op RTL8 te zien zijn. RTL8 is bij alle aanbieders in Nederland te ontvangen, sinds deze week bij CanalDigitaal ook in HD-kwaliteit.

    RTL Telekids zal het ochtendblok gaan uitbreiden en elke doordeweekse middag tussen 15.00 en 17.00 uur gaan uitzenden. Er komen niet alleen nieuwe afleveringen van bestaande programma's, maar ook wordt een aantal nieuwe series aan de programmering toegevoegd.

    In de zomermaanden kunnen de kids gewoon blijven afstemmen op RTL Telekids op RTL8 tussen 06.30 uur en 10.00 uur en in het weekeinde tot 10.30 uur. voor hun favoriete series als 'Efteling TV: De Schatkamer' (ook in Vlaanderen te zien bij VTM Kzoom), 'Ernst, Bobbie en de rest', 'Chuggington' en 'Bibaboerderij' en het onlangs gestarte dierenprogramma 'Burgers' Zoo & Waarom'. 

    RTLEftelingVTM KzoomRTL8 HDTelekidsSchatkamer

    Reacties

  1. TV-TIP Midsomer murders

    Midsomer murders
    BBC First om 18:55 uur
    Twee stellen verdwijnen in het dorpje Monks Barton waar het gonst van de geruchten over hekserij en spookbossen.

    Doe mee en win!

    • *

      5X DVD TOP OF THE LAKE: CHINA GIRL

      Lumière brengt Top of the Lake: China Girl, het tweede seizoen met Elisabeth Moss en Nicole Kidman in de hoofdrollen. Detective Robin Griffin keert naar huis, maar al snel verdwijnt de rust in Sidney wanneer het lichaam van een meisje aanspoelt. Totaal TV mag vijf keer de dvd van deze misdaadserie weggeven.

    TV-TIP Keuringsdienst van Waarde

    Keuringsdienst van Waarde
    NPO 3 om 20:25 uur
    In dit programma staat centraal wat fabrikanten ons als consumenten vertellen. Klopt het wat ze claimen en wat ze ons in reclames verkopen?