1. Nieuws

    RTL ziet digitaal bereik flink groeien

    RTL Nederland heeft in 2013 haar digitaal bereik flink zien groeien. Er werden 19 procent meer video’s via de digitale platformen van het mediabedrijf bekeken.
    Jarco Kriek
    10 januari 2014
    comments 0
    RTL ziet digitaal bereik flink groeien
    RTL Nederland heeft in 2013 haar digitaal bereik flink zien groeien. Er werden 19 procent meer video’s via de digitale platformen van het mediabedrijf bekeken.

    In totaal werden er in 2013 via de digitale wegen van RTL Nederland 549 miljoen video’s bekeken. Wanneer men daarbij ook het bekijken van RTL-content via onder meer YouTube en Videostrip optelt, komt dit aantal hoger – namelijk op 642 miljoen – uit. Door de groei van het aantal bekeken video’s zijn de internetpagina’s van RTL Nederland ook beter bekeken. Gemiddeld werden de RTL-internetpagina’s ruim 106 miljoen keer per maand bezocht. Er was ook een stijging van het aantal gedownloade RTL-apps voor tablet en smartphone zichtbaar. In 2013 werden deze apps meer dan zeven miljoen keer gedownload.

    Goede Tijden en Voetbal International scoren

    Via het uitgesteld kijken-platform RTL XL werden de afleveringen van de dagelijkse soap Goede tijden, slechte tijden het meest bekeken. De internetsite van deze soap is tevens met gemiddeld 2,2 miljoen bezoeken per maand binnen de RTL Nederland-familie het populairst. RTL Nieuws volgt op de tweede plaats. Het RTL 7-voetbaldiscussieprogramma Voetbal International maakt de kijktop 3 compleet.
    RTL NederlandRTL DigitaalRTL XLRTLXLGoede Tijden Slechte TijdenRTL NieuwsVoetbal Internationaluitgesteld kijkenvideo on demandinternettelevisietabletsmartphoneVideoland Unlimitedall you can watchNetflix

    Reacties

  1. TV-TIP UEFA Champions League

    UEFA Champions League
    Veronica om 20:00 uur
    Live de wedstrijd van de UEFA Champions League: PSV - FC Rostov

    Doe mee en win!

    • *

      5X BLU-RAY JASON BOURNE

      Matt Damon is terug en dit keer krijgt de zaak een persoonlijk tintje in Jason Bourne. Totaal TV mag dit spetterende vijfde hoofdstuk van de kaskrakerfranchise vijf keer als Blu-ray vijf keer weggeven.

    TV-TIP What Women Want

    What Women Want
    RTL 8 om 20:29 uur
    Nick Marshall (Mel Gibson) is een echte macho en iedereen zal dat beamen. De enige die daar geen last van heeft, is Nick zelf. Het komt hem juist goed van pas in zijn werk, waar hij via reclames vol babes allerlei producten aan de man brengt. Op de zaak komt een hoge positie vrij en volgens Nick is die baan voor hem. De baan gaat echter naar een vrouw (Helen Hunt) en Nick zet het op een zuipen. Daardoor krijgt hij een ongeluk met gevolgen: hij kan ineens de gedachten van vrouwen horen.

    Zappen.blog.nl