1. Nieuws

    RTL ziet digitaal bereik flink groeien

    RTL Nederland heeft in 2013 haar digitaal bereik flink zien groeien. Er werden 19 procent meer video’s via de digitale platformen van het mediabedrijf bekeken.
    Jarco Kriek
    10 januari 2014
    comments 0
    RTL ziet digitaal bereik flink groeien
    RTL Nederland heeft in 2013 haar digitaal bereik flink zien groeien. Er werden 19 procent meer video’s via de digitale platformen van het mediabedrijf bekeken.

    In totaal werden er in 2013 via de digitale wegen van RTL Nederland 549 miljoen video’s bekeken. Wanneer men daarbij ook het bekijken van RTL-content via onder meer YouTube en Videostrip optelt, komt dit aantal hoger – namelijk op 642 miljoen – uit. Door de groei van het aantal bekeken video’s zijn de internetpagina’s van RTL Nederland ook beter bekeken. Gemiddeld werden de RTL-internetpagina’s ruim 106 miljoen keer per maand bezocht. Er was ook een stijging van het aantal gedownloade RTL-apps voor tablet en smartphone zichtbaar. In 2013 werden deze apps meer dan zeven miljoen keer gedownload.

    Goede Tijden en Voetbal International scoren

    Via het uitgesteld kijken-platform RTL XL werden de afleveringen van de dagelijkse soap Goede tijden, slechte tijden het meest bekeken. De internetsite van deze soap is tevens met gemiddeld 2,2 miljoen bezoeken per maand binnen de RTL Nederland-familie het populairst. RTL Nieuws volgt op de tweede plaats. Het RTL 7-voetbaldiscussieprogramma Voetbal International maakt de kijktop 3 compleet.
    RTL NederlandRTL DigitaalRTL XLRTLXLGoede Tijden Slechte TijdenRTL NieuwsVoetbal Internationaluitgesteld kijkenvideo on demandinternettelevisietabletsmartphoneVideoland Unlimitedall you can watchNetflix

    Reacties

  1. TV-TIP I Could Never Be Your Woman

    I Could Never Be Your Woman
    RTL 8 om 20:30 uur
    Jeannie (Sarah Alexander), de assistente van haar tv-show, maakt Rosie het leven zuur en haar seksistische baas (Fred Willard) wil de show het liefst vervangen voor een reality show. Thuis zit Rosie?s dochter Izzie (Saoirse Ronan) midden in de puberteit en ruilt haar barbiepoppen in voor Dylan, een jongen van school. Wanneer de getalenteerde jonge acteur Adam Perl (Paul Rudd) binnenloopt bij de casting voor Rosie?s show is zij meteen verkocht. Ondanks het gevecht tegen haar gevoelens steelt Adam de show en lacht hij Rosie het bed in. Overtuigd dat de relatie gedoemd is te mislukken door het leeftijdsverschil en met de gedachte dat Adam haar gebruikt heeft voor zijn eigen carri?re zet Rosie een punt achter de relatie. Adam denkt daar echter heel anders over.

    Doe mee en win!

    • *

      5X2 BIOSCOOPKAARTEN KING ARTHUR: LEGEND OF THE SWORD 

      Regisseur Guy Ritchie brengt met z’n dynamische stijl King Arthur: Legend of the Sword naar het grote scherm. De film is een revolutionaire versie van de klassieker over de Excalibur-mythe en volgt Arthur’s reis van de straat naar de troon. Wanneer Arthur’s vader wordt vermoord, grijpt zijn oom Vortigern de troon. Totaal TV geeft vijf keer twee bioscoopkaartjes voor dit epische actie-avontuur weg.

    TV-TIP Fast & Furious

    Fast & Furious
    Veronica om 20:30 uur
    De voortvluchtige ex-bajes-klant Dom Toretto (Vin Diesel) wordt opnieuw geconfronteerd met agent Brian O’Conner (Paul Walker). Ze gaan terug naar de straten waar het allemaal is begonnen. In dit deel worden Dom en Brian gedwongen om samen te werken: ze krijgen te maken met een gezamenlijke vijand. Ze moeten een gevaarlijke deal sluiten om deze te slim af te zijn. Wat leidt tot spectacularie achtervolgingen en gevaarlijke stunts. Uiteindelijk vinden die twee vroegere tegenstanders de enige juiste manier om wraak te nemen.

    Zappen.blog.nl