Ruim 1,2 miljoen kijkers Gouden Loeki
Er keken gisteravond 1.213.000 mensen naar de bekendmaking van de Gouden Loeki, de beste commercial van 2010.
18 december 2010
comments 0
Er keken gisteravond 1.213.000 mensen naar de bekendmaking van de Gouden Loeki, de beste commercial van 2010.
De reclame 'Pietertje' van Calvé Pindakaas won de Gouden Loeki. Ook het nieuw leven ingeblazen Wie Van De Drie kwam met 1.193.000 kijkers boven de miljoen, maar haalde net als de Gouden Loeki de top 10 niet.
De nummer 1 was weer Voice of Holland Live met 2.644.000 fans. The Results waren later op de avond goed voor 2.022.000 kijkers. De TV Kantine (ook RTL 4) had 2.138.000 kijkers.
Veel nieuwsprogramma's werden goed bekeken, waarschijnlijk in verband met de zware sneeuwval. Het NOS Journaal van 20.00 Uur had 2.158.000 kijkers, de editie van 18.00 uur 1.452.000, het Half Acht Nieuws op RTL had 1.603.000 kijkers en het late nieuws op die zender trok 1.326.000 belangstellenden. Een Vandaag (1.310.000) en Editie NL (jubileumuitzending, 1.204.000) deden het eveneens goed.
Bron: Stichting Kijkonderzoek.
De reclame 'Pietertje' van Calvé Pindakaas won de Gouden Loeki. Ook het nieuw leven ingeblazen Wie Van De Drie kwam met 1.193.000 kijkers boven de miljoen, maar haalde net als de Gouden Loeki de top 10 niet.
De nummer 1 was weer Voice of Holland Live met 2.644.000 fans. The Results waren later op de avond goed voor 2.022.000 kijkers. De TV Kantine (ook RTL 4) had 2.138.000 kijkers.
Veel nieuwsprogramma's werden goed bekeken, waarschijnlijk in verband met de zware sneeuwval. Het NOS Journaal van 20.00 Uur had 2.158.000 kijkers, de editie van 18.00 uur 1.452.000, het Half Acht Nieuws op RTL had 1.603.000 kijkers en het late nieuws op die zender trok 1.326.000 belangstellenden. Een Vandaag (1.310.000) en Editie NL (jubileumuitzending, 1.204.000) deden het eveneens goed.
Bron: Stichting Kijkonderzoek.
Gouden LoekiWie van de drieVoice of Holland