1. Nieuws

    Samenwerking De Mol en Warner Bros

    Talpa van John de Mol is een joint venture aangegaan met de Britse tak van tv-producent Warner Bros.
    1 september 2010
    comments 0
    Samenwerking De Mol en Warner Bros
    Talpa van John de Mol is een joint venture aangegaan met de Britse tak van tv-producent Warner Bros.

    Het is de bedoeling om gezamenlijk formats van Talpa te produceren voor de Britse tv-markt. Andrew Zein van Warner Bros gaat de nieuwe joint venture leiden vanuit Londen. Het nieuwe bedrijf krijgt het exclusieve recht om voor zenders in het Verenigd Koninkrijk alle programma's te produceren die een formule hebben van Talpa en die programma's vorm te geven voor de Britse markt.

    De overeenkomst sluit aan bij de deal die Talpa in februari sloot met Warner Horizon Television, een bedrijf van Warner Bros dat voor de Amerikaanse markt produceert. Talpa probeert in verschillende landen programma's als De Gouden Kooi of Gooische Vrouwen in een aangepaste versie op het scherm te krijgen.

    Bron: AFN.
    John de MolTalpaWarner BrosBritse tv-markt

    Reacties

  1. TV-TIP De TV kantine

    De TV kantine
    RTL 4 om 20:00 uur
    Na acht seizoenen sluit de drukbezochtste kantine van 't land zijn deuren en openen Carlo en Irene die van de grootste tv-studio’s en locaties van Nederland. Deze negende reeks belooft een weerzien met oude bekenden én verrassende nieuwe typetjes te worden, zoals Eva Jinek, rapper Boef en Roxeanne Hazes.

    Doe mee en win!

    • *

      1x Philips Blender + old scool milkshakeglas

      Travel Channel zendt vanaf 27 januari Man V. Food uit, waarin acteur, foodie en veteraan uit de restaurantindustrie Casey Webb uitdagingen aangaat. Zoals de Belt Buster Challenge, waarvoor hij in slechts 20 minuten een hamburger van 1 kg, 1,4 kg nachos, aardappelkroketjes en een milkshake van 340 ml moet wegwerken. Totaal TV mag een Philips Blender + old scool milkshakeglas weggeven.

    TV-TIP Atlanta

    Atlanta
    Fox om 20:15 uur
    De neven Earn en Alfred banen zich een weg door de rapwereld van Atlanta. Heel eenvoudig gaat dat niet, voornamelijk door hun tegengestelde kijk op de wereld als het om commercie, succes en ras gaat. Dat maakt het voor ons wél een stuk leuker om naar te kijken.