1. Nieuws

    SBS en Sanoma willen ook inzetten op Hbbtv

    SBS en Sanoma gaan samen inzetten op HbbTV. Bij de toekomstplannen van de zendergroep speelt het beter adresseren van de doelgroepen een belangrijke rol en dat kan ondermeer via HbbTV.
    Jan-Hein Visser
    27 november 2014
    comments 3
    SBS en Sanoma willen ook inzetten op Hbbtv
    Foto: ANP
    SBS en Sanoma gaan samen inzetten op HbbTV. Bij de toekomstplannen van de zendergroep speelt het beter adresseren van de doelgroepen een belangrijke rol en dat kan ondermeer via HbbTV.

    De ceo onthulde dat SBS en Sanoma verrijkte data willen gaan delen met bureaus en adverteerders. ‘De grp is nu nog dominant. Maar er zijn al manieren waarop we real time kunnen zien wat het kijkpubliek is. We willen dan ook gaan experimenteren met data leveren rond grp's. - See more at: http://www.adformatie.nl/nieuws/sanoma-en-sbs-linda-tv-veel-nieuwe-programmas-en-experimenteren-met-data?sharehash=jLbuwhO8vKNGj5lkqXLVonVMu46fxGAl2etJN2FsxnY#sthash.fVGymPIi.hTiWWC8S.dpuf
    Ceo Peter de Mönnink
    CEO Peter de Mönnink onthulde donderdag dat SBS en Sanoma verrijkte data willen gaan delen met bureaus en adverteerders. Er zijn nu al manieren waarop real time een beeld van het kijkpubliek kan worden verkregen en SBS en Sanoma willen gaan experimenteren met data waarmee de impact van commercials zichtbaar wordt.

    Linda TV samen met Sanoma

    De crossover werking tussen de bladen van Sanoma en SBS en de online strategie wordt ook duidelijk met Linda TV. Dat is geen programma met de bekende blonde presentatrice, maar het gaat daarbij om een app waarop relevante videocontent te zien is. Dit alles is gelieerd aan de succesvolle vrouwenglossy Linda.
    Het gaat hier niet om een televisieprogramma met Linda de Mol, maar een app waarop relevante videocontent te zien is. Het is de zoveelste slimme spin-off van het succesvolle Linda. magazine. - See more at: http://www.adformatie.nl/nieuws/sanoma-en-sbs-linda-tv-veel-nieuwe-programmas-en-experimenteren-met-data?sharehash=jLbuwhO8vKNGj5lkqXLVonVMu46fxGAl2etJN2FsxnY#sthash.fVGymPIi.hTiWWC8S.dpuf
    Het gaat hier niet om een televisieprogramma met Linda de Mol, maar een app waarop relevante videocontent te zien is. Het is de zoveelste slimme spin-off van het succesvolle Linda. magazine. - See more at: http://www.adformatie.nl/nieuws/sanoma-en-sbs-linda-tv-veel-nieuwe-programmas-en-experimenteren-met-data?sharehash=jLbuwhO8vKNGj5lkqXLVonVMu46fxGAl2etJN2FsxnY#sthash.fVGymPIi.hTiWWC8S.dpuf
    Het gaat hier niet om een televisieprogramma met Linda de Mol, maar een app waarop relevante videocontent te zien is. Het is de zoveelste slimme spin-off van het succesvolle Linda. magazine. - See more at: http://www.adformatie.nl/nieuws/sanoma-en-sbs-linda-tv-veel-nieuwe-programmas-en-experimenteren-met-data?sharehash=jLbuwhO8vKNGj5lkqXLVonVMu46fxGAl2etJN2FsxnY#sthash.fVGymPIi.hTiWWC8S.dpuf
    Linda TV
    Dat Henriques van Net5 veel gaat samenwerken met de dit najaar ook aangestelde Domain Director Women bij Sanoma, Louise van Nispen is geen verrassing. Het vrouwendomein, met ook de behouden vrouwenglossy’s van Sanoma kan flink worden benut. Van Nispen wist te melden dat we ook kunnen uitkijken naar Linda TV. Het gaat hier niet om een televisieprogramma met Linda de Mol, maar een app waarop relevante videocontent te zien is. Het is de zoveelste slimme spin-off van het succesvolle Linda. magazine. - See more at: http://www.adformatie.nl/nieuws/sanoma-en-sbs-linda-tv-veel-nieuwe-programmas-en-experimenteren-met-data?sharehash=jLbuwhO8vKNGj5lkqXLVonVMu46fxGAl2etJN2FsxnY#sthash.fVGymPIi.hTiWWC8S.dpuf
    Linda TV
    Dat Henriques van Net5 veel gaat samenwerken met de dit najaar ook aangestelde Domain Director Women bij Sanoma, Louise van Nispen is geen verrassing. Het vrouwendomein, met ook de behouden vrouwenglossy’s van Sanoma kan flink worden benut. Van Nispen wist te melden dat we ook kunnen uitkijken naar Linda TV. Het gaat hier niet om een televisieprogramma met Linda de Mol, maar een app waarop relevante videocontent te zien is. Het is de zoveelste slimme spin-off van het succesvolle Linda. magazine. - See more at: http://www.adformatie.nl/nieuws/sanoma-en-sbs-linda-tv-veel-nieuwe-programmas-en-experimenteren-met-data?sharehash=jLbuwhO8vKNGj5lkqXLVonVMu46fxGAl2etJN2FsxnY#sthash.fVGymPIi.hTiWWC8S.dpuf
    Linda TV
    Dat Henriques van Net5 veel gaat samenwerken met de dit najaar ook aangestelde Domain Director Women bij Sanoma, Louise van Nispen is geen verrassing. Het vrouwendomein, met ook de behouden vrouwenglossy’s van Sanoma kan flink worden benut. Van Nispen wist te melden dat we ook kunnen uitkijken naar Linda TV. Het gaat hier niet om een televisieprogramma met Linda de Mol, maar een app waarop relevante videocontent te zien is. Het is de zoveelste slimme spin-off van het succesvolle Linda. magazine. - See more at: http://www.adformatie.nl/nieuws/sanoma-en-sbs-linda-tv-veel-nieuwe-programmas-en-experimenteren-met-data?sharehash=jLbuwhO8vKNGj5lkqXLVonVMu46fxGAl2etJN2FsxnY#sthash.fVGymPIi.hTiWWC8S.dpuf
    SBSSanomacommercialsreclamedoelgroepenLinda TVHbbTV

    Reacties

  1. TV-TIP UEFA Champions League

    UEFA Champions League
    Veronica om 20:00 uur
    Live verslag van Napoli - Feyenoord.

    Doe mee en win!

    • *

      5X DVD TOP OF THE LAKE: CHINA GIRL

      Lumière brengt Top of the Lake: China Girl, het tweede seizoen met Elisabeth Moss en Nicole Kidman in de hoofdrollen. Detective Robin Griffin keert naar huis, maar al snel verdwijnt de rust in Sidney wanneer het lichaam van een meisje aanspoelt. Totaal TV mag vijf keer de dvd van deze misdaadserie weggeven.

    TV-TIP How Do They Do It? Met Thijs en Joep

    How Do They Do It? Met Thijs en Joep
    Discovery Channel om 20:30 uur
    Thijs Meeuwsen en Joep ten Hove kijken niet alleen hoe nieuwe producten gemaakt worden, maar ook hoe oude producten gerecycled worden. Thijs stelt zelfs zijn auto ter beschikking om met eigen ogen te zien hoeveel waarde er nog uit zijn oude bolide gehaald kan worden.