1. Nieuws

    SBS maakt 36 nieuwe webseries

    S1.tv gaat dit jaar 36 nieuwe webseries maken. Dit online platform is een samenwerking tussen SBS Broadcasting en Social1nfluencers. S1.tv begon op 18 november.
    Jarco Kriek
    23 januari 2016
    comments 0
    SBS maakt 36 nieuwe webseries

    S1.tv gaat dit jaar 36 nieuwe webseries maken. Dit online platform is een samenwerking tussen SBS Broadcasting en Social1nfluencers. S1.tv begon op 18 november met het aanbieden van OTT-content.


    De nieuwe eigen series van S1.tv worden onder de noemer S1-originals aan de kijker aangeboden. De webseries zijn ontwikkeld in samenwerking met de grootste videomakers in Nederland. Het team van S1-vloggers wordt hiervoor uitgebreid met beauty vlogger Manon Tilstra en reallife vlogger Sophie Milzink, die samen 260.000 online volgers hebben. Door samen met deze talenten eigen series te ontwikkelen en kwaliteit te waarborgen, wil S1.tv de doelgroep van 16 tot en met 36 jaar bereiken.

    Eerste nieuwe S1.tv-serie in februari

    De eerste nieuwe S1-originals serie is vanaf 19 februari online te bekijken. In de zesdelige serie Liefde voor het internet van Sophie Milzink staat de liefde in het digitale tijdperk centraal. De invloed van Tinder, Facebook en sociale media op het vinden van echte liefde komt in deze serie aan bod.

    S1.tv. SBS BroadcastingSBSSBS6SBS9Net5VeronicavloggenvloggersSocial1nfluencersManon TilstraSophie Milzink. onlineinternetover the topOTTserieserieswebseriewebseries

    Reacties

  1. TV-TIP Land Rush

    Land Rush
    Discovery Channel om 18:30 uur
    Vier moderne pioniers trekken de wildernis van Alaska in om daar een woning te bouwen. Danny bouwt zijn blokhut helemaal zelf en Tiffany heeft moeite met de vroege sneeuw.

    Doe mee en win!

    • *

      4X VIP-PAKKET THE MUMMY

      Tom Cruise speelt de hoofdrol in de spectaculaire nieuwe film van de wereldwijde legende: The Mummy. Terwijl men dacht dat ze overleden was, wordt een prehistorische prinses wakker in haar graftombe. Totaal TV geeft vier VIP-pakketten van deze 3D-film weg met daarin een T-shirt, een dvd van Jurassic World en twee bioscoopkaartjes voor The Mummy.

    TV-TIP 2Doc: De jacht op de match

    2Doc: De jacht op de match
    NPO 2 om 20:25 uur
    Wat is de rol en het belang van DNA-onderzoek in strafzaken? Moet elke burger zijn DNA afstaan? Een onderzoek naar de ethische en privacydilemma's aan de hand van de Utrechtse serieverkrachterzaak.

    Zappen.blog.nl