1. Nieuws

    SBS met compleet vernieuwd VoD-platform

    SBS heeft het video on demand-platform KIJK volledig vernieuwd. Het design is aangepast met het oog op een betere gebruiksvriendelijkheid en er zijn nieuwe apps.
    Jan-Hein Visser
    30 september 2014
    comments 2
    SBS met compleet vernieuwd VoD-platform
    SBS heeft het video on demand-platform KIJK volledig vernieuwd. Het design is aangepast met het oog op een betere gebruiksvriendelijkheid en er zijn nieuwe apps.

    Naast het vernieuwde uiterlijk met een compleet nieuw logo is er vooral gehoor gegeven aan wensen van de gebruikers. Nieuwe functionaliteiten omvatten inloggen via Facebook, een uitgebreide zoekfunctie en een eigen gratis KIJK-profiel. Daarnaast zijn er nu ook de apps van KIJK voor mobiel en tablet. Later dit jaar volgt ook nog een app voor gebruikers van de Windows phone en - tablets.
    KIJK is in een fris nieuw uiterlijk gestoken, met bijbehorend nieuw logo. Naast vernieuwde look en feel is er geluisterd naar wensen van de gebruikers, en komt KIJK met tal van nieuwe functionaliteiten. Nieuw is inloggen via Facebook, een uitgebreide zoekfunctie en een eigen gratis KIJK-profiel - See more at: http://www.adverterenbijsbs.nl/nl/sbs_lanceert_compleet_vernieuwd_video_on_demand_platform_kijk.html#sthash.1yynPbhS.dpuf
    lanceert KIJK iOS en Android apps
    lanceert KIJK iOS en Android apps

    Contentportfolio Kijk uitgebreid

    KIJK biedt alle videocontent van SBS6, Net5 en Veronica. Maar ook vele extra’s zoals exclusieve fragmenten, Nederlandse en Amerikaanse series en de nieuwste films uit binnen- en buitenland. Een groot deel daarvan is gratis toegankelijk. David Vink, Chief Digital Officer van SBS: "Met veel trots presenteren wij ons nieuwe videoplatform. Meer dan ooit hebben we geluisterd naar onze gebruikers en een product ontwikkeld dat qua content en content services aansluit bij wat de consument vandaag de dag verwacht. KIJK speelt niet alleen binnen SBS, maar vooral ook binnen Sanoma/SBS een strategische rol in de verdere ontwikkeling van onze merken en online video."
    David Vink, Chief Digital Officer van SBS: "Met veel trots presenteren wij vandaag ons nieuwe videoplatform. Meer dan ooit hebben we geluisterd naar onze gebruikers en een product ontwikkeld dat qua content en content services aansluit bij wat de consument vandaag de dag verwacht. KIJK speelt niet alleen binnen SBS, maar vooral ook binnen Sanoma/SBS een strategische rol in de verdere ontwikkeling van onze merken en online video.” - See more at: http://www.adverterenbijsbs.nl/nl/sbs_lanceert_compleet_vernieuwd_video_on_demand_platform_kijk.html#sthash.1yynPbhS.dpufDavid Vink, Chief Digital Officer van SBS: "Met veel trots presenteren wij vandaag ons nieuwe videoplatform. Meer dan ooit hebben we geluisterd naar onze gebruikers en een product ontwikkeld dat qua content en content services aansluit bij wat de consument vandaag de dag verwacht. KIJK speelt niet alleen binnen SBS, maar vooral ook binnen Sanoma/SBS een strategische rol in de verdere ontwikkeling van onze merken en online video."
    David Vink, Chief Digital Officer van SBS: "Met veel trots presenteren wij vandaag ons nieuwe videoplatform. Meer dan ooit hebben we geluisterd naar onze gebruikers en een product ontwikkeld dat qua content en content services aansluit bij wat de consument vandaag de dag verwacht. KIJK speelt niet alleen binnen SBS, maar vooral ook binnen Sanoma/SBS een strategische rol in de verdere ontwikkeling van onze merken en online video.” - See more at: http://www.adverterenbijsbs.nl/nl/sbs_lanceert_compleet_vernieuwd_video_on_demand_platform_kijk.html#sthash.1yynPbhS.dpuf
    KijkSBSVodVideo on DemandSBS6AndroidIosonlinewindowsVeronica

    Reacties

  1. TV-TIP De Grote Geschiedenisquiz

    De Grote Geschiedenisquiz
    NPO 2 om 20:25 uur
    Voor de 16e keer organiseert de NTR, in samenwerking met Historisch Nieuwsblad en NRC Handelsblad, De grote geschiedenisquiz. Vijf teams, bestaande uit twee bekende en één onbekende geschiedenisliefhebber, spelen tegen elkaar onder leiding van Joost Karhof.

    Doe mee en win!

    • *

      4X VIP-PAKKET THE MUMMY

      Tom Cruise speelt de hoofdrol in de spectaculaire nieuwe film van de wereldwijde legende: The Mummy. Terwijl men dacht dat ze overleden was, wordt een prehistorische prinses wakker in haar graftombe. Totaal TV geeft vier VIP-pakketten van deze 3D-film weg met daarin een T-shirt, een dvd van Jurassic World en twee bioscoopkaartjes voor The Mummy.

    TV-TIP DWDD University presenteert: Spionage

    DWDD University presenteert: Spionage
    NPO 1 om 20:30 uur
    Hoogleraar Internationale Betrekkingen aan de Universiteit Utrecht Beatrice de Graaf geeft een nieuw college. Ze belicht wat inlichtingen- en veiligheidsdiensten allemaal kunnen, moeten en mogen doen.

    Zappen.blog.nl