1. Nieuws

    SBS met compleet vernieuwd VoD-platform

    SBS heeft het video on demand-platform KIJK volledig vernieuwd. Het design is aangepast met het oog op een betere gebruiksvriendelijkheid en er zijn nieuwe apps.
    Jan-Hein Visser
    30 september 2014
    comments 2
    SBS met compleet vernieuwd VoD-platform
    SBS heeft het video on demand-platform KIJK volledig vernieuwd. Het design is aangepast met het oog op een betere gebruiksvriendelijkheid en er zijn nieuwe apps.

    Naast het vernieuwde uiterlijk met een compleet nieuw logo is er vooral gehoor gegeven aan wensen van de gebruikers. Nieuwe functionaliteiten omvatten inloggen via Facebook, een uitgebreide zoekfunctie en een eigen gratis KIJK-profiel. Daarnaast zijn er nu ook de apps van KIJK voor mobiel en tablet. Later dit jaar volgt ook nog een app voor gebruikers van de Windows phone en - tablets.
    KIJK is in een fris nieuw uiterlijk gestoken, met bijbehorend nieuw logo. Naast vernieuwde look en feel is er geluisterd naar wensen van de gebruikers, en komt KIJK met tal van nieuwe functionaliteiten. Nieuw is inloggen via Facebook, een uitgebreide zoekfunctie en een eigen gratis KIJK-profiel - See more at: http://www.adverterenbijsbs.nl/nl/sbs_lanceert_compleet_vernieuwd_video_on_demand_platform_kijk.html#sthash.1yynPbhS.dpuf
    lanceert KIJK iOS en Android apps
    lanceert KIJK iOS en Android apps

    Contentportfolio Kijk uitgebreid

    KIJK biedt alle videocontent van SBS6, Net5 en Veronica. Maar ook vele extra’s zoals exclusieve fragmenten, Nederlandse en Amerikaanse series en de nieuwste films uit binnen- en buitenland. Een groot deel daarvan is gratis toegankelijk. David Vink, Chief Digital Officer van SBS: "Met veel trots presenteren wij ons nieuwe videoplatform. Meer dan ooit hebben we geluisterd naar onze gebruikers en een product ontwikkeld dat qua content en content services aansluit bij wat de consument vandaag de dag verwacht. KIJK speelt niet alleen binnen SBS, maar vooral ook binnen Sanoma/SBS een strategische rol in de verdere ontwikkeling van onze merken en online video."
    David Vink, Chief Digital Officer van SBS: "Met veel trots presenteren wij vandaag ons nieuwe videoplatform. Meer dan ooit hebben we geluisterd naar onze gebruikers en een product ontwikkeld dat qua content en content services aansluit bij wat de consument vandaag de dag verwacht. KIJK speelt niet alleen binnen SBS, maar vooral ook binnen Sanoma/SBS een strategische rol in de verdere ontwikkeling van onze merken en online video.” - See more at: http://www.adverterenbijsbs.nl/nl/sbs_lanceert_compleet_vernieuwd_video_on_demand_platform_kijk.html#sthash.1yynPbhS.dpufDavid Vink, Chief Digital Officer van SBS: "Met veel trots presenteren wij vandaag ons nieuwe videoplatform. Meer dan ooit hebben we geluisterd naar onze gebruikers en een product ontwikkeld dat qua content en content services aansluit bij wat de consument vandaag de dag verwacht. KIJK speelt niet alleen binnen SBS, maar vooral ook binnen Sanoma/SBS een strategische rol in de verdere ontwikkeling van onze merken en online video."
    David Vink, Chief Digital Officer van SBS: "Met veel trots presenteren wij vandaag ons nieuwe videoplatform. Meer dan ooit hebben we geluisterd naar onze gebruikers en een product ontwikkeld dat qua content en content services aansluit bij wat de consument vandaag de dag verwacht. KIJK speelt niet alleen binnen SBS, maar vooral ook binnen Sanoma/SBS een strategische rol in de verdere ontwikkeling van onze merken en online video.” - See more at: http://www.adverterenbijsbs.nl/nl/sbs_lanceert_compleet_vernieuwd_video_on_demand_platform_kijk.html#sthash.1yynPbhS.dpuf
    KijkSBSVodVideo on DemandSBS6AndroidIosonlinewindowsVeronica

    Reacties

  1. TV-TIP Tour de France

    Tour de France
    NPO 1 om 13:55 uur
    Live verslag van de twintigste etappe, een individuele tijdrit van 23 km met start en finish in Marseille. Aan de finish staat Herman van der Zandt met afwisselend Danny Nelissen of Thijs Zonneveld om renners, ploegleiders en anderen meteen een reactie op de etappe te vragen.

    Doe mee en win!

    • *

      5X DVD GIRLS S6 

      Girls, over het hectische leven van vier vrouwelijke twintigers is terug voor het zesde seizoen. Vriendinnen Hannah, Marnie, Jessa en Shoshanna proberen nog altijd achter de zin van het leven te komen. Totaal TV mag de dvd van dit laatste seizoen vijf keer weggeven.

    TV-TIP Ik bbq voor jou!

    Ik bbq voor jou!
    RTL 4 om 17:00 uur
    Culinair zomers programma waarin de passie voor gezond barbecueën centraal staat. Elke week krijgt een man de kans om een heerlijke barbecue te organiseren voor een persoon die voor hem heel belangrijk is. De kandidaat en de kijker krijgen tevens enkele basisvaardigheden van het barbecueën uitgelegd. Ook wordt er gekeken naar gepassioneerde barbecuehobbyisten en worden er barbecue-evenementen in binnen- en buitenland bezocht.