1. Nieuws

    SBS met compleet vernieuwd VoD-platform

    SBS heeft het video on demand-platform KIJK volledig vernieuwd. Het design is aangepast met het oog op een betere gebruiksvriendelijkheid en er zijn nieuwe apps.
    Jan-Hein Visser
    30 september 2014
    comments 2
    SBS met compleet vernieuwd VoD-platform
    SBS heeft het video on demand-platform KIJK volledig vernieuwd. Het design is aangepast met het oog op een betere gebruiksvriendelijkheid en er zijn nieuwe apps.

    Naast het vernieuwde uiterlijk met een compleet nieuw logo is er vooral gehoor gegeven aan wensen van de gebruikers. Nieuwe functionaliteiten omvatten inloggen via Facebook, een uitgebreide zoekfunctie en een eigen gratis KIJK-profiel. Daarnaast zijn er nu ook de apps van KIJK voor mobiel en tablet. Later dit jaar volgt ook nog een app voor gebruikers van de Windows phone en - tablets.
    KIJK is in een fris nieuw uiterlijk gestoken, met bijbehorend nieuw logo. Naast vernieuwde look en feel is er geluisterd naar wensen van de gebruikers, en komt KIJK met tal van nieuwe functionaliteiten. Nieuw is inloggen via Facebook, een uitgebreide zoekfunctie en een eigen gratis KIJK-profiel - See more at: http://www.adverterenbijsbs.nl/nl/sbs_lanceert_compleet_vernieuwd_video_on_demand_platform_kijk.html#sthash.1yynPbhS.dpuf
    lanceert KIJK iOS en Android apps
    lanceert KIJK iOS en Android apps

    Contentportfolio Kijk uitgebreid

    KIJK biedt alle videocontent van SBS6, Net5 en Veronica. Maar ook vele extra’s zoals exclusieve fragmenten, Nederlandse en Amerikaanse series en de nieuwste films uit binnen- en buitenland. Een groot deel daarvan is gratis toegankelijk. David Vink, Chief Digital Officer van SBS: "Met veel trots presenteren wij ons nieuwe videoplatform. Meer dan ooit hebben we geluisterd naar onze gebruikers en een product ontwikkeld dat qua content en content services aansluit bij wat de consument vandaag de dag verwacht. KIJK speelt niet alleen binnen SBS, maar vooral ook binnen Sanoma/SBS een strategische rol in de verdere ontwikkeling van onze merken en online video."
    David Vink, Chief Digital Officer van SBS: "Met veel trots presenteren wij vandaag ons nieuwe videoplatform. Meer dan ooit hebben we geluisterd naar onze gebruikers en een product ontwikkeld dat qua content en content services aansluit bij wat de consument vandaag de dag verwacht. KIJK speelt niet alleen binnen SBS, maar vooral ook binnen Sanoma/SBS een strategische rol in de verdere ontwikkeling van onze merken en online video.” - See more at: http://www.adverterenbijsbs.nl/nl/sbs_lanceert_compleet_vernieuwd_video_on_demand_platform_kijk.html#sthash.1yynPbhS.dpufDavid Vink, Chief Digital Officer van SBS: "Met veel trots presenteren wij vandaag ons nieuwe videoplatform. Meer dan ooit hebben we geluisterd naar onze gebruikers en een product ontwikkeld dat qua content en content services aansluit bij wat de consument vandaag de dag verwacht. KIJK speelt niet alleen binnen SBS, maar vooral ook binnen Sanoma/SBS een strategische rol in de verdere ontwikkeling van onze merken en online video."
    David Vink, Chief Digital Officer van SBS: "Met veel trots presenteren wij vandaag ons nieuwe videoplatform. Meer dan ooit hebben we geluisterd naar onze gebruikers en een product ontwikkeld dat qua content en content services aansluit bij wat de consument vandaag de dag verwacht. KIJK speelt niet alleen binnen SBS, maar vooral ook binnen Sanoma/SBS een strategische rol in de verdere ontwikkeling van onze merken en online video.” - See more at: http://www.adverterenbijsbs.nl/nl/sbs_lanceert_compleet_vernieuwd_video_on_demand_platform_kijk.html#sthash.1yynPbhS.dpuf
    KijkSBSVodVideo on DemandSBS6AndroidIosonlinewindowsVeronica

    Reacties

  1. TV-TIP Inside the London Fire Brigade

    Inside the London Fire Brigade
    Discovery Channel om 20:30 uur
    Het is een bizar toeval, maar juist op het moment dat in Londen afgelopen juni een van de allergrootste woningbranden plaatsvond (die van de 67-meter hoge Grenfelltoren in Kensington) werden de brandweermannen voor deze driedelige documentaire gevolgd. Kijk, en huiver.

    Doe mee en win!

    • *

      5X2 BIOSCOOPKAARTJES JUMANJI: WELCOME TO THE JUNGLE

      In Jumanji: Welcome to the Jungle zijn de rollen letterlijk omgekeerd wanneer vier tieners de wereld van het spel Jumanji binnengesleurd worden. Ze veranderen in de game-personages die ze zelf kozen, gespeeld door Dwayne Johnson, Kevin Hart, Jack Black en Karen Gillan. Totaal TV mag vijf keer twee bioscoopkaartjes plus een t-shirt van deze familiefilm weggeven.

    TV-TIP Het perfecte plaatje

    Het perfecte plaatje
    RTL 4 om 20:30 uur
    Na weken van gerommel met diafragma's en licht, wordt vanavond duidelijk wie als opvolger van Humberto Tan wordt gekroond. Wie na de finale nóg niet genoeg kan krijgen van al die meesterwerken, kan terecht in het Museum Hilversum. Vanaf morgen is daar het allerbeste werk van de kandidaten van dit seizoen te bewonderen.