1. Nieuws

    Steeds meer interesse voor multiplay-aanbiedingen

    De consument neemt steeds vaker producten tegelijk af, zoals digitale televisie, telefonie en internet.
    25 maart 2008
    comments 0
    Steeds meer interesse voor multiplay-aanbiedingen
    De consument neemt steeds vaker producten tegelijk af, zoals digitale televisie, telefonie en internet. 

    Dat blijkt uit de ICT Consumer Monitor van Heliview, een onderzoek onder ruim 1.700 huishoudens. In het tweede kwartaal van 2007 ging het nog om 33 procent van de respondenten, eind van het jaar bleek 40 procent open te staan voor zogenaamde multiplay-aanbiedingen.

    Wel is de zogenaamde switchintentie - het overstappen naar een andere aanbieder van digitale tv, telefonie en internet - vrij groot: 23%. Heliview gaat nu onderzoeken welke nieuwe diensten op het gebied van digitale media toegevoegde waarde hebben en of die diensten voor een verandering in switchgedrag zorgen.
    digitale tvinternettelefoniemultiplay

    Reacties

  1. TV-TIP Wielrennen: Vuelta

    Wielrennen: Vuelta
    Eurosport 1 om 17:30 uur
    Verslag van de 1ste etappe van de Vuelta.

    Doe mee en win!

    • *

      4X VIP-PAKKET AMERICAN MADE

      American Made is gebaseerd op de bizarre belevenissen van Barry Seale (Tom Cruise), een ritselaar en piloot die door de CIA gerekruteerd wordt. Totaal TV geeft vier keer een VIP-pakket voor deze thriller weg, met daarin een reistas én twee bioscoopkaartjes.

    TV-TIP De wandeling

    De wandeling
    NPO 2 om 18:05 uur
    Sander de Kramer of Joris Linssen wandelt met zowel bekende als onbekende gasten.