1. Nieuws

    Steeds meer kijkers voor Eredivisie Live

    Het premium voetbalkanaal Eredivisie Live trekt steeds meer kijkers. Dat blijkt uit onderzoek van Stichting Kijkonderzoek (SKO). Vooral de voetbalwedstrijd PSV – Ajax wist afgelopen weekeind veel kijkers te trekken.
    Jarco Kriek
    19 september 2011
    comments 0
    Steeds meer kijkers voor Eredivisie Live

    Het premium voetbalkanaal Eredivisie Live trekt steeds meer kijkers. Dat blijkt uit onderzoek van Stichting Kijkonderzoek (SKO). Vooral de voetbalwedstrijd PSV – Ajax wist afgelopen weekeind veel kijkers te trekken.

    Tijdens de afgelopen speelronde keken 1.223.600 mensen naar Eredivisie Live. De voetbalklassieker PSV – Ajax wist de meeste kijkers aan Eredivisie Live te binden. In totaal keken uiteindelijk 727.200 Nederlanders boven de 6 jaar naar deze voetbalwedstrijd. Dat wil overigens niet zeggen dat Eredivisie Live op dit moment dit aantal betaalde abonnees in haar klantenbestand heeft staan. In Nederland zijn er op dit moment diverse acties waarbij men twee maanden gratis naar het premium voetbalkanaal kan kijken. Op dit moment heeft Eredivisie Live rond de 500.000 betalende abonnees.

    Bij de start van het voetbalseizoen – begin augustus – kon men twee maanden gratis naar Eredivisie Live kijken wanneer men een zaterdageditie van dagblad De Telegraaf kocht. Op dit moment loopt een actie bij een supermarktketen waarbij men bij aankoop van dagelijkse boodschappen eveneens twee maanden gratis naar Eredivisie Live kan kijken. Daarbij moet men overigens wel goed rekening houden dat na de gratis kijkperiode deze actie direct in een betaald abonnement wordt omgezet. Men moet dus na deelname aan deze acties zelf bij de televisieaanbieder melden dat men na de gratis kijkperiode van twee maanden Eredivisie Live niet meer wil ontvangen.

    Eredivisie LiveZiggoKPNUPCCanalDigitaalCaiwayGlashart Media

    Reacties

  1. TV-TIP The Invisible Woman

    The Invisible Woman
    NPO 2 om 23:15 uur
    Engeland, 1883. De getrouwde Charles Dickens (Ralph Fiennes) ontmoet op een dag de jonge Nelly (Felicity Jones), een ambitieuze actrice die een rol in één van zijn toneelstukken heeft weten te bemachtigen. Hij is onder de indruk van haar acteertalent én van haar schoonheid. Al gauw wordt ze zijn muze en de focus van zijn passie. Maar geheimhouding van de relatie is de prijs die ze moeten betalen, waardoor Nelly veroordeeld is tot een onzichtbaar bestaan.

    Doe mee en win!

    • *

      4X VIP-PAKKET AMERICAN MADE

      American Made is gebaseerd op de bizarre belevenissen van Barry Seale (Tom Cruise), een ritselaar en piloot die door de CIA gerekruteerd wordt. Totaal TV geeft vier keer een VIP-pakket voor deze thriller weg, met daarin een reistas én twee bioscoopkaartjes.

    TV-TIP Muriel's Wedding

    Muriel's Wedding
    Een om 23:30 uur
    Komedie van Paul J. Hogan Muriel is 23, dik en niet al te snugger. Aan haar vriendinnen heeft ze niets, en haar familie houdt zich voornamelijk bezig met kibbelen. De enige verstrooiing die haar woonplaats biedt zijn de winkels, de waterparken en de Tupperware-demonstraties. Muriel hoopt op de komst van een sprookjesprins die haar zou meenemen. Maar wanneer die te lang op zich laat wachten, besluit Muriel uiteindelijk naar Sydney te trekken om hem zelf te gaan zoeken.