1. Nieuws

    STER maakt tv-reclame interactief

    De STER maakt de tv-commercial via het tweede scherm interactief. Via de app Ster Extra kan men tijdens een tv-commercial extra informatie via smartphone of tablet krijgen.
    Jarco Kriek
    11 september 2012
    comments 0
    STER maakt tv-reclame interactief

    De STER maakt de tv-commercial via het tweede scherm interactief. Via de app Ster Extra kan men tijdens een tv-commercial extra informatie over het product via smartphone of tablet krijgen.

    Op deze manier wil STER adverteren via de Nederlandse publieke tv-zenders aantrekkelijker maken. Wanneer de interactieve dienst niet actief gebruikt wordt, biedt de gratis app een overzicht van bijzondere commercials van vroeger en nu.

    Direct kopen via app

    De adverteerder kan met Ster Extra zijn televisiecampagne verrijken met verschillende interactieve opties. Tegelijkertijd kan de adverteerder diverse merkextra’s bieden zoals campagneverdieping en activatie. Consumenten kunnen via de app direct kopen, proberen en testaanvragen doen.

    Uniek voor adverteerders

    Volgens Arian Buurman – algemeen directeur van de STER – is de nieuwe interactieve dienst uniek voor adverteerders: "Het biedt hen mogelijkheden om nog efficiënter en effectiever te communiceren. Het is een kans om op een innovatieve manier in contact te komen met de kijker en aan te zetten tot actie. Je maakt direct kennis met de speciale premiums, die alleen op dat moment beschikbaar zijn. Daarnaast biedt de app veel plezier rondom reclame. Met Ster Extra duik je in een wereld vol extra’s tijdens Ster-reclameblokken, direct op je tablet."

    STERreclametelevisietvtv-commercialappsmartphonetabletinteractieftweede scherm

    Reacties

  1. TV-TIP Inside the London Fire Brigade

    Inside the London Fire Brigade
    Discovery Channel om 20:30 uur
    Het is een bizar toeval, maar juist op het moment dat in Londen afgelopen juni een van de allergrootste woningbranden plaatsvond (die van de 67-meter hoge Grenfelltoren in Kensington) werden de brandweermannen voor deze driedelige documentaire gevolgd. Kijk, en huiver.

    Doe mee en win!

    • *

      5X2 BIOSCOOPKAARTJES JUMANJI: WELCOME TO THE JUNGLE

      In Jumanji: Welcome to the Jungle zijn de rollen letterlijk omgekeerd wanneer vier tieners de wereld van het spel Jumanji binnengesleurd worden. Ze veranderen in de game-personages die ze zelf kozen, gespeeld door Dwayne Johnson, Kevin Hart, Jack Black en Karen Gillan. Totaal TV mag vijf keer twee bioscoopkaartjes plus een t-shirt van deze familiefilm weggeven.

    TV-TIP Het perfecte plaatje

    Het perfecte plaatje
    RTL 4 om 20:32 uur
    Na weken van gerommel met diafragma's en licht, wordt vanavond duidelijk wie als opvolger van Humberto Tan wordt gekroond. Wie na de finale nóg niet genoeg kan krijgen van al die meesterwerken, kan terecht in het Museum Hilversum. Vanaf morgen is daar het allerbeste werk van de kandidaten van dit seizoen te bewonderen.