1. Nieuws

    Storing SBS-zenders op vrijdagavond

    SBS 6, Net 5 en Veronica hadden vrijdagavond last van een grote storing. Er was wel beeld, maar er waren regelmatig signaalstoringen. De première van Ocean's 13 mislukte daardoor.
    22 mei 2010
    comments 0
    Storing SBS-zenders op vrijdagavond
    SBS 6, Net 5 en Veronica hadden vrijdagavond last van een grote storing. Er was wel beeld, maar er waren regelmatig signaalstoringen. De première van Ocean's 13 mislukte daardoor.
     
    Er stemden gisteravond toch nog ruim 600.000 mensen op af, meldt Stichting Kijkonderzoek. Maar zij moesten wel genoegen nemen met haperend beeld. SBS meldde in beeld dat er 'gewerkt wordt om de storing te verhelpen'.

    SBS 6 hoopte juist te scoren met de tv-première van Ocean’s 13 na de matige kijkcijfers van De Nieuwe Uri Geller. Inmiddels lijkt vanochtend de storing weer verholpen.

    Gisteravond was X Factor op RTL 4 weer de grote kijkcijferhit met 1.667.000 kijkers. Naar de uitslag keken nog eens 1.242.000 mensen. Ook Vermist deed het goed met 1.450.000 kijkers. De TV Kantine kwam ook boven de 1,4 miljoen kijkers.

    Naar Vijf jaar De Wereld Draait Door keken 941.000 mensen.

    Bron: zappen.blog/Stichting Kijkonderzoek.


     

    SBSstoringOcean's 13X Factorbeeld

    Lees ook

    Reacties

  1. TV-TIP UEFA Europa League

    UEFA Europa League
    RTL 7 om 19:00 uur
    Europese topclubs nemen het tegen elkaar op in de UEFA Europa League. Het is het sterkste clubtoernooi van Europa na de Champions League en een garantie op memorabele wedstrijden.

    Doe mee en win!

    • *

      5X VIP-PAKKET BLADE RUNNER 2049

      In Blade Runner 2049 ontdekt een nieuwe ‘blade runner’, politieagent K, een lang verborgen geheim dat chaos kan veroorzaken. K’s ontdekking leidt tot een speurtocht naar de voormalige blade runner Rick Deckard. Totaal TV geeft vijf keer een VIP-pakket weg, met daarin een t-shirt en twee bioscoopkaarten.

    TV-TIP Keuringsdienst van Waarde

    Keuringsdienst van Waarde
    NPO 3 om 20:25 uur
    In dit programma staat centraal wat fabrikanten ons als consumenten vertellen. Klopt het wat ze claimen en wat ze ons in reclames verkopen?