1. Nieuws

    Strijd voor goede doel: Ziggo vs UPC

    De meerderheid in politiek Den Haag had het graag anders gezien, maar kabelbedrijven Ziggo en UPC zijn in het dagelijks leven geen concurrenten van elkaar. Toch kruisen beide bedrijven de degens.
    Jarco Kriek
    6 februari 2012
    comments 0
    Strijd voor goede doel: Ziggo vs UPC

    De meerderheid in politiek Den Haag had het graag anders gezien, maar kabelbedrijven Ziggo en UPC zijn in het dagelijks leven geen concurrenten van elkaar. Toch kruisen beide bedrijven de degens. Voor het goede doel wel te verstaan.

    In het kader van de Plantronics Telesales Team Trophy strijden de telesales afdelingen Ziggo en UPC in de categorie In House als enige deelnemende partijen tegen elkaar. UPC-woordvoerder Ronald Sutmuller laat Totaal TV weten dat klanten en mogelijk nieuwe klanten van UPC niet bang hoeven te zijn dat de klantenservice en de verkopende helpdesk van het mediabedrijf in de komende dagen minder goed bereikbaar zijn. De deelnemende medewerkers doen in eigen tijd belangeloos mee aan dit initiatief waarbij elk jaar een ander goed doel aan bod komt. Ziggo en UPC nemen al enkele jaren aan de Plantronics Telesales Team Trophy deel.

    Dit jaar is het gekozen goede doel het Wereld Natuur Fonds (WNF) dat 50 jaar bestaat. Het werd een halve eeuw geleden opgericht door wijlen prins Bernhard. Aanleiding hiervoor was de verontrustende achteruitgang van de wildstand in het Afrikaanse continent. Tijdens het jubileumjaar organiseert het Wereld Natuur Fonds, dat in Nederland over ruim 900.000 donateurs beschikt, diverse evenementen en campagnes. Daarbij vraagt de natuurbeschermingsorganisatie extra aandacht voor vijf ernstig bedreigde gebieden: de Noordpool, de Braziliaanse Cerrado, de Zambezi in zuidelijk Afrika, de Koraaldriehoek in de Stille Oceaan en het groene hart van Borneo.

    Deelnemers aan de Plantronics Telesales Team Trophy 2012 worden gedurende twee weken in de gelegenheid gesteld om ex-donateurs van het Wereld Natuur Fonds te bellen. Zo hoopt het WNF mensen die het WNF tot voor kort steunden in haar jubileumjaar weer terug te winnen als donateur. De uitdaging voor de deelnemende contactcentramedewerkers aan deze wedstrijd is dan ook om deze mensen te overtuigen dat hun steun echt hard nodig is en dat het WNF afhankelijk is van de steun en bijdrage van haar donateurs om echt resultaten te kunnen boeken.

    Naast Ziggo en UPC nemen in de categorie facilitair nog diverse andere bedrijven die op de telesales markt actief zijn deel. Het bedrijf dat de meeste ex-donateurs weer als betaald lid van het Wereld Natuur Fonds aanbrengt, wint de Plantronics Telesales Team Trophy 2012.

    ZiggoUPCklantenserviceheldeskWereld Natuur FondsWNFPTTT 2012.Plantronics Telesales Team Trophy

    Reacties

  1. TV-TIP Ajax - Feyenoord

    Ajax - Feyenoord
    Fox Sports Eredivisie 1 om 14:30 uur
    Zal Ajax punten verspelen tegen Feyenoord, dat na een stroef begin dit seizoen aardig in vorm leek gekomen? Koploper PSV zal het hopen. Maar in eigen huis is Ajax sterk met Klaas-Jan Huntelaar in de spits, altijd goed in grote wedstrijden. De vraag is ook of de hand van trainer Erik ten Hag in zijn eerste klassieker al zichtbaar is.

    Doe mee en win!

    • *

      1x Philips Blender + old scool milkshakeglas

      Travel Channel zendt vanaf 27 januari Man V. Food uit, waarin acteur, foodie en veteraan uit de restaurantindustrie Casey Webb uitdagingen aangaat. Zoals de Belt Buster Challenge, waarvoor hij in slechts 20 minuten een hamburger van 1 kg, 1,4 kg nachos, aardappelkroketjes en een milkshake van 340 ml moet wegwerken. Totaal TV mag een Philips Blender + old scool milkshakeglas weggeven.

    TV-TIP Blackhat

    Blackhat
    Net5 om 20:00 uur
    Wanneer de VS en China worden getroffen door twee cyberaanvallen, slaan de landen de handen ineen. Regisseur Michael Mann verkiest zoals altijd vorm boven inhoud: de zoektocht naar de boef is van minder belang dan de sfeervolle plaatjes. Dat maakt een te lijzige, te voorspelbare film vol beeldschermen en toetsenborden.