1. Nieuws

    Talkshow Sylvana: 450.000 kijkers

    De eerste uitzending van de late night talkshow Sylvana op Nederland 1 begon gisteravond met 450.000 kijkers.
    18 april 2010
    comments 0
    Talkshow Sylvana: 450.000 kijkers
    De eerste uitzending van de late night talkshow Sylvana op Nederland 1 begon gisteravond met 450.000 kijkers.

    Sylvana Simons kwam ermee op een 24e plaats in de kijkcijferlijst en maakte dus een aardige start. Verder stonden de bekende programma's weer bovenaan. Ik Hou Van Holland had deze keer 2.132.000 kijkers, Echt Waar was de nummer drie met 1.670.000 kijkers.

    Het Journaal van 20.00 uur had 1.942.000 belangstellenden en stond tweede en ook het Journaal van 22.00 uur werd goed bekeken met meer dan een miljoen kijkers en een vijfde plaats.

    Kassa (1.085.000) en X De Leeuw (1.056.000) kwamen ook beiden boven de miljoen kijkers uit. Dat geldt ook voor Hart van Nederland (1.010.000).

    De herstart van De Grootste Royaltykenner van Nederland begon met 481.000 kijkers.

    Bron: Stichting Kijkonderzoek.
    sylvanatalkshowkijkersIk hou van Holland

    Reacties

  1. TV-TIP Midsomer murders

    Midsomer murders
    BBC First om 18:55 uur
    Twee stellen verdwijnen in het dorpje Monks Barton waar het gonst van de geruchten over hekserij en spookbossen.

    Doe mee en win!

    • *

      5X BLU-RAY KING ARTHUR: LEGEND OF THE SWORD

      Arthur weet niet in wat voor wieg hij is geboren. Als kleine jongen is zijn vader vermoord door z’n oom Vortigern die erna de troon besteeg. Arthur leeft op straat en redt zichzelf door te stelen. Totdat hij het zwaard van z’n vader, Excalibur, in handen krijgt dat hij uit een steen trekt. Vanaf dat moment is Arthur degene die het volk moet beschermen tegen zijn wrede oom. Totaal TV mag vijf keer de Blu-ray van deze avonturenfilm weggeven.

    TV-TIP Keuringsdienst van Waarde

    Keuringsdienst van Waarde
    NPO 3 om 20:25 uur
    In dit programma staat centraal wat fabrikanten ons als consumenten vertellen. Klopt het wat ze claimen en wat ze ons in reclames verkopen?