Tele2 directieleden chatten met klanten
Directieleden van het communicatiebedrijf Tele2 gaan eens per twee weken chatten met klanten van het bedrijf.
8 december 2007
comments 0
Directieleden van het communicatiebedrijf Tele2 gaan eens per twee weken chatten met klanten van het bedrijf. Hiermee wil het bedrijf de bedrijfsvoering nog beter op haar klanten afstemmen.
De eerste chatsessie vond vrijdag 7 december tussen 11 en 12 uur plaats. Abonnees van Tele2 konden via de internetsite chatten met directieleden van het bedrijf. Deze stonden open voor vragen, klachten en suggesties. Tele2 zegt met de reacties van de abonnees direct aan de slag te gaan voor het zoeken naar oplossingen van problemen.
“Bij Tele2 vinden wij het belangrijk dat de directie en het management contact houden met onze klanten. Hierdoor kunnen wij ons goed verplaatsen in echte klantsituaties en dat levert uiteindelijk diensten en producten op die direct aansluiten bij de wensen van onze klanten,” aldus Günther Vogelpoel, directeur consumentenmarkt. “Om met onze klanten te praten neemt onze directie en het managent al regelmatig de telefoon aan in onze callcenters. De Tele2 Management Chat is een logische vervolgstap om onze klanten nog beter te leren kennen,” aldus Vogelpoel in een persverklaring van het bedrijf.
De eerste chatsessie vond vrijdag 7 december tussen 11 en 12 uur plaats. Abonnees van Tele2 konden via de internetsite chatten met directieleden van het bedrijf. Deze stonden open voor vragen, klachten en suggesties. Tele2 zegt met de reacties van de abonnees direct aan de slag te gaan voor het zoeken naar oplossingen van problemen.
“Bij Tele2 vinden wij het belangrijk dat de directie en het management contact houden met onze klanten. Hierdoor kunnen wij ons goed verplaatsen in echte klantsituaties en dat levert uiteindelijk diensten en producten op die direct aansluiten bij de wensen van onze klanten,” aldus Günther Vogelpoel, directeur consumentenmarkt. “Om met onze klanten te praten neemt onze directie en het managent al regelmatig de telefoon aan in onze callcenters. De Tele2 Management Chat is een logische vervolgstap om onze klanten nog beter te leren kennen,” aldus Vogelpoel in een persverklaring van het bedrijf.
Tele2chat