1. Nieuws

    Tele2 start met online werving analoge klanten

    Tele2 heeft de plannen voor analoge televisie via de netwerken van Ziggo en UPC zeker niet in de ijskast gezet. Sterker nog men is al met klantenwerving begonnen.
    Jarco Kriek
    3 juli 2010
    comments 0
    Tele2 start met online werving analoge klanten

    Ondanks het feit dat er klaarblijkelijk voor operationele opstelling van de kabelnetwerken van Ziggo en UPC nog veel water door de Rijn moet vloeien is Tele2 al begonnen met de online werving van analoge abonnees. Lanceerdatum en prijsstelling zijn echter nog onbekend.

    Via de website van Tele2 kunnen potentiële afnemers van analoge televisie via Tele2 zich vrijblijvend inschrijven. Deze krijgen dan automatisch, wanneer er meer informatie over analoge televisie van Tele2 via de kabelnetwerken van Ziggo en UPC bekend is, meer informatie toegezonden. Natuurlijk biedt Tele2 deze potentiële analoge televisieklanten nu al de mogelijkheid om gebruik te maken van het Tele2 Triple-Play aanbod dat bestaat uit digitale televisie, internet en telefonie.

    Tele2analoge televisieZiggoUPC

    Reacties

  1. TV-TIP De TV kantine

    De TV kantine
    RTL 4 om 20:00 uur
    Na acht seizoenen sluit de drukbezochtste kantine van 't land zijn deuren en openen Carlo en Irene die van de grootste tv-studio’s en locaties van Nederland. Deze negende reeks belooft een weerzien met oude bekenden én verrassende nieuwe typetjes te worden, zoals Eva Jinek, rapper Boef en Roxeanne Hazes.

    Doe mee en win!

    • *

      1x Philips Blender + old scool milkshakeglas

      Travel Channel zendt vanaf 27 januari Man V. Food uit, waarin acteur, foodie en veteraan uit de restaurantindustrie Casey Webb uitdagingen aangaat. Zoals de Belt Buster Challenge, waarvoor hij in slechts 20 minuten een hamburger van 1 kg, 1,4 kg nachos, aardappelkroketjes en een milkshake van 340 ml moet wegwerken. Totaal TV mag een Philips Blender + old scool milkshakeglas weggeven.

    TV-TIP Atlanta

    Atlanta
    Fox om 20:15 uur
    De neven Earn en Alfred banen zich een weg door de rapwereld van Atlanta. Heel eenvoudig gaat dat niet, voornamelijk door hun tegengestelde kijk op de wereld als het om commercie, succes en ras gaat. Dat maakt het voor ons wél een stuk leuker om naar te kijken.