1. Nieuws

    Themakanaal Spirit 24 krijgt ruimte op Nederland 2

    Het publieke digitaal themakanaal Spirit 24 keert terug op een lineair tv-kanaal. Op Nederland 2 krijgt het wekelijks bijna een half uur zendtijd ter beschikking.
    Jarco Kriek
    10 augustus 2013
    comments 0
    Themakanaal Spirit 24 krijgt ruimte op Nederland 2

    Het publieke digitaal themakanaal Spirit 24 keert terug op een lineair tv-kanaal. Op Nederland 2 krijgt het wekelijks bijna een half uur zendtijd ter beschikking. Dat meldt Spirit 24 in een persbericht.

    Spirit 24 moest vorig jaar vanwege bezuinigingen de uitzendingen als lineair digitaal themakanaal staken en is vanaf dat moment alleen via internet te bekijken. Het krijgt nu vanaf 3 september elke dinsdagmiddag van 15.30 tot 15.55 uur een plek in de programmering van Nederland 2. Daarnaast blijven de internetuitzendingen 24 uur per dag beschikbaar. Op Nederland 2 biedt Spirit 24 naar aanleiding van een thema van de week een gevarieerd, actueel en vernieuwend programma over alle facetten van levensbeschouwing, religie en diversiteit.

    Spirit 24Spirit24Nederland 2Nederland2publieke omroepNPOmediabezuiniging

    Reacties

  1. TV-TIP Midsomer murders

    Midsomer murders
    BBC First om 18:55 uur
    Twee stellen verdwijnen in het dorpje Monks Barton waar het gonst van de geruchten over hekserij en spookbossen.

    Doe mee en win!

    • *

      5X BLU-RAY KING ARTHUR: LEGEND OF THE SWORD

      Arthur weet niet in wat voor wieg hij is geboren. Als kleine jongen is zijn vader vermoord door z’n oom Vortigern die erna de troon besteeg. Arthur leeft op straat en redt zichzelf door te stelen. Totdat hij het zwaard van z’n vader, Excalibur, in handen krijgt dat hij uit een steen trekt. Vanaf dat moment is Arthur degene die het volk moet beschermen tegen zijn wrede oom. Totaal TV mag vijf keer de Blu-ray van deze avonturenfilm weggeven.

    TV-TIP Keuringsdienst van Waarde

    Keuringsdienst van Waarde
    NPO 3 om 20:25 uur
    In dit programma staat centraal wat fabrikanten ons als consumenten vertellen. Klopt het wat ze claimen en wat ze ons in reclames verkopen?