1. Nieuws

    TLC onderzoekt gedrag van haar doelgroep

    TLC wil als op vrouwen gerichte zender een goed beeld krijgen van wat vrouwen beweegt. De zender heeft daarvoor een groot panel in het leven geroepen en werkt met vrouwen.nl samen.
    Jan-Hein Visser
    1 februari 2016
    comments 1
    TLC onderzoekt gedrag van haar doelgroep
    TLC wil als op vrouwen gerichte zender een goed beeld krijgen van wat vrouwen beweegt. De zender heeft daarvoor een groot panel in het leven geroepen en werkt met vrouwen.nl samen.

    Om een goed inzicht te krijgen in de kijkers zet lifestylezender TLC ook in 2016 de samenwerking voort met online platform Vrouwen.nl. Dit gebeurt middels gezamenlijk onderzoek onder het TLC-panel, dat bestaat uit ruim twaalfduizend vrouwen in de leeftijd van 20-49 jaar. Dit is de belangrijkste doelgroep van het zusterkanaal van Discovery.

    TLC de vrouwenzender

    Dit jaar doet TLC onder andere onderzoek naar het gedrag van vrouwen tijdens daten. De resultaten van het onderzoek worden bekend op de dag na Valentijnsdag. Petra Knoth, channel director TLC: "Door dezelfde doelgroep en overeenkomstige interesses passen Vrouwen.nl en TLC perfect bij elkaar. Dit jaar hebben we het thema daten als onderwerp gekozen vanwege het tijdloze karakter van het onderwerp en het feit dat daten volop in ontwikkeling is door dating-websites en apps. Daarnaast is daten een terugkerend thema bij TLC."
    TLCVrouwenDiscoveryonderzoek

    Reacties

  1. TV-TIP Land Rush

    Land Rush
    Discovery Channel om 18:30 uur
    Vier moderne pioniers trekken de wildernis van Alaska in om daar een woning te bouwen. Danny bouwt zijn blokhut helemaal zelf en Tiffany heeft moeite met de vroege sneeuw.

    Doe mee en win!

    • *

      4X VIP-PAKKET THE MUMMY

      Tom Cruise speelt de hoofdrol in de spectaculaire nieuwe film van de wereldwijde legende: The Mummy. Terwijl men dacht dat ze overleden was, wordt een prehistorische prinses wakker in haar graftombe. Totaal TV geeft vier VIP-pakketten van deze 3D-film weg met daarin een T-shirt, een dvd van Jurassic World en twee bioscoopkaartjes voor The Mummy.

    TV-TIP 2Doc: De jacht op de match

    2Doc: De jacht op de match
    NPO 2 om 20:25 uur
    Wat is de rol en het belang van DNA-onderzoek in strafzaken? Moet elke burger zijn DNA afstaan? Een onderzoek naar de ethische en privacydilemma's aan de hand van de Utrechtse serieverkrachterzaak.

    Zappen.blog.nl