1. Nieuws

    TV Kantine scoort beter dan X Factor

    De TV Kantine had gisteravond meer kijkers dan X Factor. Flikken Maastricht staat bovenaan.
    24 april 2010
    comments 0
    TV Kantine scoort beter dan X Factor
    De TV Kantine had gisteravond meer kijkers dan X Factor. Flikken Maastricht staat bovenaan.

    De TV Kantine had 1.474.000 kijkers en behaalde daarmee een derde plaats, nog voor X Factor dat vierde was met 1.366.000 kijkers. Naar de uitslag van de talentenjacht keken 1.296.000 mensen (zevende plaats).

    De RTL 4-programma's werden verslagen door Flikken Maastricht, dat nog meer kijkers dan de afgelopen week trok: 1.703.000. Daarmee staat de politieserie op 1. Het NOS Journaal was met 1.644.000 belangstellenden tweede.

    Met allebei meer dan 1,3 miljoen kijkers waren ook André Rieu op weg naar Zuid-Afrika en Vermist populair. Pauw & Witteman kwamen uit op 1.175.000 kijkers.

    Naar GTST, het Half 8 Nieuws en DWDD keken ook meer dan een miljoen mensen. De Nieuwe Uri Geller kwam niet verder dan 604.000 kijkers en een 25e plaats. Snafu TV van Robert Jensen had slechts 177.000 kijkers.

    Bron: Stichting Kijkonderzoek.
    TV KantineX FactorkijkersFlikken MaastrichtAndré Rieu

    Reacties

  1. TV-TIP Midsomer murders

    Midsomer murders
    BBC First om 18:55 uur
    Twee stellen verdwijnen in het dorpje Monks Barton waar het gonst van de geruchten over hekserij en spookbossen.

    Doe mee en win!

    • *

      5X BLU-RAY KING ARTHUR: LEGEND OF THE SWORD

      Arthur weet niet in wat voor wieg hij is geboren. Als kleine jongen is zijn vader vermoord door z’n oom Vortigern die erna de troon besteeg. Arthur leeft op straat en redt zichzelf door te stelen. Totdat hij het zwaard van z’n vader, Excalibur, in handen krijgt dat hij uit een steen trekt. Vanaf dat moment is Arthur degene die het volk moet beschermen tegen zijn wrede oom. Totaal TV mag vijf keer de Blu-ray van deze avonturenfilm weggeven.

    TV-TIP Keuringsdienst van Waarde

    Keuringsdienst van Waarde
    NPO 3 om 20:25 uur
    In dit programma staat centraal wat fabrikanten ons als consumenten vertellen. Klopt het wat ze claimen en wat ze ons in reclames verkopen?