1. Nieuws

    Ultra HD trend op ANGA COM

    De internationale ANGA COM beurs in Duitsland staat hoofdzakelijk in het teken van Ultra HD. Op de beurs ontmoeten marktpartijen – fabrikanten en contentaanbieders – elkaar.
    Jarco Kriek
    9 juni 2015
    comments 0
    Ultra HD trend op ANGA COM

    De internationale ANGA COM beurs in Duitsland staat hoofdzakelijk in het teken van Ultra HD. Op de beurs ontmoeten marktpartijen – hoofdzakelijk fabrikanten en contentaanbieders – elkaar.


    Op de ANGA COM in Köln is de meeste ruimte op de beursvloer voor Ultra HD ingeruimd. In totaal nemen rond de 450 bedrijven uit 35 landen aan de beurs deel. De vakbeurs richt zich vooral op de uitzendplatformen kabel, IPTV en satelliet. Ultra HD is de grote trend op de ANGA COM. Naast testuitzendingen van Ultra HD-zenders pakt bijvoorbeeld Samsung groot met Ultra HD-apparaten uit. Tevens zijn de eerste voor Ultra HD geschikte settopboxen met de HEVC compressietechniek werkend te zien.

    Ultra HDANGACOMANGA COMANGASamsung4KPearl.tvAstra1HD+UltraHDAstra2satellietSESOLEDtelevisiestelevisieSamsungLGSonyquantum dot4KLinkin ParkSESSamsungsatellietAstra1liveconcertmuziekBerlijnBerlinO2 WorldHEVCH.265

    Reacties

  1. TV-TIP UEFA Europa League

    UEFA Europa League
    RTL 7 om 19:00 uur
    Europese topclubs nemen het tegen elkaar op in de UEFA Europa League. Het is het sterkste clubtoernooi van Europa na de Champions League en een garantie op memorabele wedstrijden.

    Doe mee en win!

    • *

      5X VIP-PAKKET BLADE RUNNER 2049

      In Blade Runner 2049 ontdekt een nieuwe ‘blade runner’, politieagent K, een lang verborgen geheim dat chaos kan veroorzaken. K’s ontdekking leidt tot een speurtocht naar de voormalige blade runner Rick Deckard. Totaal TV geeft vijf keer een VIP-pakket weg, met daarin een t-shirt en twee bioscoopkaarten.

    TV-TIP Keuringsdienst van Waarde

    Keuringsdienst van Waarde
    NPO 3 om 20:25 uur
    In dit programma staat centraal wat fabrikanten ons als consumenten vertellen. Klopt het wat ze claimen en wat ze ons in reclames verkopen?