UPC en COAX bespreken problemen Horizon
Kabelbedrijf UPC, belangenorganisatie COAX en een delegatie van het UPC-gebruikersforum Chelloo.com hebben vorige week overleg over onder meer de Horizon mediabox gehad.
12 februari 2013
comments 0
Kabelbedrijf UPC, belangenorganisatie COAX en een delegatie
van het UPC-gebruikersforum Chelloo.com hebben vorige week overleg over onder
meer de Horizon mediabox gehad.
Tussen de genoemde partijen is op periodieke basis gepland overleg. Daarbij worden problemen bij COAX en Chelloo.com over
UPC-diensten besproken. Het overleg dat op 8 februari plaatsvond, had al in
december 2012 moeten plaatsvinden. Wegens ziekte en weersomstandigheden die van
het Nederlandse wegennet een puinhoop maakten, werd deze bijeenkomst twee keer
uitgesteld.
Horizon mediabox
Veel klachten waren bij COAX en Chelloo.com over de Horizon mediabox binnengekomen. De nieuwe mediabox – waarin tv, internet en telefonie elkaar in één apparaat ontmoeten – heeft te maken met kinderziektes. Via enkele firmware-updates heeft UPC de gebruikersprestaties inmiddels al verbeterd, ook al blijft in de huidige werking nog voldoende ruimte voor verdere verbetering over. Hierbij werd ook de klachtenafhandeling van Horizon-problemen besproken. Belangenvereniging COAX riep UPC-klanten vorig jaar op om klachten over de nieuwe mediabox bij hen te melden.Verslag bijeenkomst
Op het UPC-gebruikersforum Chelloo.com is een verslag van de bijeenkomst vrijgegeven. Op het forum wordt door enkele bezoekers teleurstellend over de uitkomst van het overleg gereageerd.UPCCOAXChelloo.combelangenorganisatiekabelHorizonmediabox