1. Nieuws

    UPC klanten gebruiken films on demand massaal

    UPC klanten gebruiken films on demand massaal aldus het telecombedrijf dat kabeltelevisie, radio, internet, telefonie en on-demand diensten aanbiedt. Ten opzichte van vorig jaar steeg het gebruik met 20 procent.
    Jan-Hein Visser
    29 oktober 2011
    comments 0
    UPC klanten gebruiken films on demand massaal
    UPC klanten gebruiken films on demand massaal aldus het telecombedrijf dat kabeltelevisie, radio, internet, telefonie en on-demand diensten aanbiedt. Het gebruik van on-demand is vergeleken met vorig jaar 20% gestegen.

    Het gebruik van video on demand (UPC on Demand genoemd) door digitale televisieklanten van UPC blijft hard groeien. In de eerste helft van 2011 maakten gemiddeld ruim 411.000 klanten per maand gebruik van video on demand. Zij bekeken 32 miljoen keer een programma, serie, of film uit het UPC on Demand aanbod. Dat is 20% meer dan in de eerste zes maanden van 2010 toen 27 miljoen programma’s werden bekeken door gemiddeld 340.000 klanten per maand.

    Op jaarbasis kijken UPC on Demand gebruikers gemiddeld 100 uur naar door hun opgevraagde content op momenten wanneer het hen uitkomt. Dit jaar breidt UPC on Demand haar filmaanbod fors uit
    van 400 titels naar meer dan 2000 titels.
    Ook wordt het aantal TV series dat op aanvraag kan worden bekeken sterk uitgebreid.


    Inmiddels maakt maandelijks 50% van de klanten die toegang heeft tot UPC on Demand gebruik van de dienst. UPC verwacht dat  haar video on demand diensten nog intensiever gebruikt zullen worden wanneer  de zenders van SBS (Veronica, Net5 en SBS6) populaire Amerikaanse series zoals Desperate Housewives, NCIS en Two and a Half Men in het aankomend half jaar toevoegen aan hun Gemist-diensten. Ook met RTL wordt gesproken over nieuwe on-demand diensten.

    SBSUPCRTLOn-DemandFilmfestival

    Reacties

  1. TV-TIP Wielrennen: Vuelta

    Wielrennen: Vuelta
    Eurosport 1 om 17:30 uur
    Verslag van de 1ste etappe van de Vuelta.

    Doe mee en win!

    • *

      4X VIP-PAKKET AMERICAN MADE

      American Made is gebaseerd op de bizarre belevenissen van Barry Seale (Tom Cruise), een ritselaar en piloot die door de CIA gerekruteerd wordt. Totaal TV geeft vier keer een VIP-pakket voor deze thriller weg, met daarin een reistas én twee bioscoopkaartjes.

    TV-TIP Jamie & Jimmy's Food Fight Club

    Jamie & Jimmy's Food Fight Club
    24Kitchen om 19:55 uur
    Jamie maakt z'n handen vies voor zijn ultieme kip op de Zuidelijke manier gebakken.