1. Nieuws

    UPC nieuwe sponsor Internationaal Filmfestival Rotterdam

    Kabelexploitant UPC is de komende drie jaar de hoofdsponsor van het Internationaal Filmfestival Rotterdam en wordt daarmee samen met De Volkskrant en de VPRO de derde hoofdsponsor. UPC zal ook via onder meer haar digitale kabeldiensten het IFFR uitgebreid onder de aandacht gaan brengen.
    Jan-Hein Visser
    9 december 2010
    comments 0
    UPC nieuwe sponsor Internationaal Filmfestival Rotterdam
    Kabelexploitant UPC is de komende drie jaar de hoofdsponsor van het Internationaal Filmfestival Rotterdam en wordt daarmee samen met De Volkskrant en de VPRO de derde hoofdsponsor. UPC zal ook via onder meer haar digitale kabeldiensten het IFFR uitgebreid onder de aandacht gaan brengen.

    De publieksprijs van het Filmfestival zal voortaan de UPC Publieksprijs genoemd worden. De prijs is enkele jaren geleden in het leven geroepen, maar had geen sponsor meer. Voor UPC (dat ook de kabelaanbieder is in het overgrote deel van de regio Rotterdam-Rijnmond) is het een logische stap.

    Anya Pieroen, director Corporate Communications van UPC stelt: “ Film is voor ons een belangrijk medium. Wij willen door onze sponsorbijdrage de kwalitatief betere film steunen en onder de aandacht brengen van een groter publiek. Door het organiseren van filmdagen en het aanbieden van festivalfilms op UPC on Demand kunnen onze klanten zowel uit als thuis genieten van goede hoogwaardige films.”

    UPC zal op meerdere manieren het festival vertegenwoordigen. De UPCinema-dag biedt op donderdag 3 februari 2011 voor €25 een selectie van drie nieuwe films die een introductie geven tot het festival. Kaarten voor de UPCinema-dag zijn per direct verkrijgbaar via de webshop van het IFFR (via de link onder dit bericht te bereiken). Voor, tijdens en na het festival biedt UPC On Demand een grote keuze aan festivalfilms (met 1 druk op de knop oproepbaar via de digitale DVR mediabox).

    Als voorbode voor al het moois dat het festival biedt, laat het IFFR tussen 2 en 25 januari in samenwerking met distributeur ABC/Cinemien een speciaal geselecteerde film langs veertien Nederlandse filmtheaters toeren. UPC biedt via klantenacties de mogelijkheid om deze sneak preview bij te wonen in Amsterdam, Eindhoven, Leeuwarden en Nijmegen.




    UPCFilmfestivalRotterdam

    Reacties

  1. TV-TIP Wielrennen: Vuelta

    Wielrennen: Vuelta
    Eurosport 1 om 17:30 uur
    Verslag van de 1ste etappe van de Vuelta.

    Doe mee en win!

    • *

      4X VIP-PAKKET AMERICAN MADE

      American Made is gebaseerd op de bizarre belevenissen van Barry Seale (Tom Cruise), een ritselaar en piloot die door de CIA gerekruteerd wordt. Totaal TV geeft vier keer een VIP-pakket voor deze thriller weg, met daarin een reistas én twee bioscoopkaartjes.

    TV-TIP De wandeling

    De wandeling
    NPO 2 om 18:05 uur
    Sander de Kramer of Joris Linssen wandelt met zowel bekende als onbekende gasten.