1. Nieuws

    UPC omarmt 3FM Serious Request

    Ook dit jaar omarmt kabelbedrijf UPC 3FM Serious Request. Alle digitale abonnees kunnen al enige dagen naar beelden van eerdere Serious Request-acties kijken.
    Jarco Kriek
    17 december 2012
    comments 0
    UPC omarmt 3FM Serious Request
    Foto: ANP

    Ook dit jaar omarmt kabelbedrijf UPC 3FM Serious Request. Alle digitale abonnees kunnen al enige dagen via het evenementenkanaal 14 naar beelden van eerdere Serious Request-acties kijken.

    Vanaf 18 tot en met 24 december kan men via hetzelfde voorkeuzekanaal naar Serious Request vanuit de binnenstad van Enschede kijken. Ook kan men de tv-beelden van Serious Request via voorkeuzekanaal 117 van digitaal themakanaal 101.TV bekijken. Daarnaast wordt 3FM Serious Request op gezette tijden op Nederland 1 doorgegeven. Dagelijks is er ook een 3FM Serious Request-journaal op Nederland 3

    Interactieve rode knop actief

    Ook dit jaar zet UPC de interactieve rode knop in om haar abonnees de mogelijkheid te geven om via de afstandsbediening een bedrag aan het Rode Kruis te doneren. Ook dit jaar proberen de 3FM-dj’s zoveel mogelijk geld voor het Rode Kruis binnen te halen, met babysterfte als thema. Elke zes seconde sterft er ergens een baby in de eerste levensmaand of voor of tijdens een bevalling. De oorzaak is het ontbreken van goede medische zorg en begeleiding.

    doneren via Horizon

    De meer dan vijftigduizend gebruikers van de Horizon mediabox kunnen ook een bedrag via deze mediabox aan 3FM Serious Request doneren. Omdat de Horizon mediabox nog niet over een rode knop en daarbij behorende interactieve faciliteiten beschikt, heeft UPC een speciale app ontwikkeld waarmee de gebruiker van de Horizon mediabox toch geld aan het Rode Kruis kan doneren. Deze app kan men vinden in de Horizon-appstore.

    UPC Chequebox in Enschede

    UPC is ook in Enschede op de Oude Markt aanwezig met een ‘chequebox’. Daar kunnen bezoekers van het Glazen Huis ter plekke doneren en in een speciale 3FM / UPC studio hun donatie toelichten in een videoboodschap. De video’s worden op 3fm.nl en de facebookpagina van UPC geplaatst. Mark Giesbers, Directeur Marketing en Content: "We zijn voor het zesde jaar betrokken bij 3FM Serious Request dat dit jaar als thema ‘Let’s hear it for the babies’ heeft. Babysterfte is een stille ramp met als belangrijkste oorzaken: gebrek aan medische zorg, voorlichting en begeleiding. Wij willen op een onderscheidende manier het doneren zo makkelijk mogelijk maken en op die manier bijdragen aan een zo hoog mogelijke opbrengst voor het Rode Kruis."
    UPCHorizonmediaboxapprode knop3FMSerious RequestEnschedeRode Kruis

    Reacties

  1. TV-TIP UEFA Champions League

    UEFA Champions League
    Veronica om 20:00 uur
    Live de wedstrijden van de UEFA Champions League.

    Doe mee en win!

    • *

      5X VIP-PAKKET BLADE RUNNER 2049

      In Blade Runner 2049 ontdekt een nieuwe ‘blade runner’, politieagent K, een lang verborgen geheim dat chaos kan veroorzaken. K’s ontdekking leidt tot een speurtocht naar de voormalige blade runner Rick Deckard. Totaal TV geeft vijf keer een VIP-pakket weg, met daarin een t-shirt en twee bioscoopkaarten.

    TV-TIP Shrek Forever After

    Shrek Forever After
    RTL 8 om 20:30 uur
    Na het verslaan van een boze draak, het redden van een schone prinses en het beschermen van het koninkrijk van zijn schoonfamilie is Shrek een gewone familieman geworden. Verlangend naar de tijd waarin hij nog een 'echte Oger' was en dorpelingen de stuipen op het lijf joeg, laat hij zich overhalen tot een deal met de gladde praatjesmaker Repelsteeltje. Shrek komt terecht in een akelige veranderde versie van Ver Heel Ver van Hier, waar Ogers opgejaagd worden, Repelsteeltje koning is en waar hij en Fiona elkaar nooit ontmoet hebben. Het is nu aan Shrek om dit alles ongedaan te maken in de hoop zijn vrienden te redden, de wereld te herstellen en zijn enige echte Ware Liefde terug te vinden.