1. Nieuws

    UPC ontwikkelt nieuw informatiekanaal

    Kabelbedrijf UPC is bezig met de ontwikkeling van een nieuw informatiekanaal. Het vraagt hierbij een deel van de klanten om hun mening over het informatiekanaal.
    Jarco Kriek
    15 augustus 2013
    comments 0
    UPC ontwikkelt nieuw informatiekanaal

    Kabelbedrijf UPC is bezig met de ontwikkeling van een nieuw informatiekanaal. Het vraagt hierbij een deel van de klanten om hun mening over de functionaliteit van het toekomstig informatiekanaal.

    In een enquête wordt een voorbeeldfoto van het uiterlijk van het nieuwe informatiekanaal getoond. Hieruit wordt duidelijk dat UPC een Windows8 look-and-feel nastreeft. UPC-mediawoordvoerder Ronald Sutmuller bevestigt aan Totaal TV de ontwikkeling van het nieuwe informatiekanaal. "We zullen naar verwachting in het vierde kwartaal ons informatiekanaal voorzien van een andere lay-out, zodat informatie eenvoudiger te vinden is. Tegelijkertijd maken we de interface wat frisser. Intussen vragen wij klanten naar hun mening. Indien mogelijk nemen we die terugkoppeling mee in de verdere ontwikkeling van het informatiekanaal", aldus Sutmuller.

    UPCUPC Nederlandkabelinformatiekanaal

    Reacties

  1. TV-TIP UEFA Europa League

    UEFA Europa League
    RTL 7 om 19:00 uur
    Europese topclubs nemen het tegen elkaar op in de UEFA Europa League. Het is het sterkste clubtoernooi van Europa na de Champions League en een garantie op memorabele wedstrijden.

    Doe mee en win!

    • *

      5X VIP-PAKKET BLADE RUNNER 2049

      In Blade Runner 2049 ontdekt een nieuwe ‘blade runner’, politieagent K, een lang verborgen geheim dat chaos kan veroorzaken. K’s ontdekking leidt tot een speurtocht naar de voormalige blade runner Rick Deckard. Totaal TV geeft vijf keer een VIP-pakket weg, met daarin een t-shirt en twee bioscoopkaarten.

    TV-TIP Keuringsdienst van Waarde

    Keuringsdienst van Waarde
    NPO 3 om 20:25 uur
    In dit programma staat centraal wat fabrikanten ons als consumenten vertellen. Klopt het wat ze claimen en wat ze ons in reclames verkopen?