1. Nieuws

    UPC zet aanval op Interactieve TV in

    Met een nieuwe Alles-in-1 pakketstructuur zet UPC de aanval op aanbieders van Interactieve TV via DSL- en glasvezelnetwerken in.
    Jarco Kriek
    4 september 2013
    comments 0
    UPC zet aanval op Interactieve TV in

    Met een nieuwe Alles-in-1 pakketstructuur zet UPC de aanval op aanbieders van Interactieve TV via DSL- en glasvezelnetwerken in. De nieuwe Alles-in-1 pakketten zijn vanaf 4 september verkrijgbaar.

    UPC-directeur Marketing en Sales Hans Blom laat Totaal TV weten dat het kabelbedrijf bij de strijd om de Alles-in-1 abonnee van eigen keuze en kracht uitgaat. Blom benadrukt dat UPC bij Alles-in-1 pakketten meer internetsnelheid en HD-zenders dan concurrenten in het UPC verzorgingsgebied biedt. Alleen in gevallen waarbij via glasvezel van internet, tv en telefoon gebruik wordt gemaakt, moet UPC in het vergelijkende aanbod in dezelfde prijsklasse de concurrentie met internet uploadsnelheid het hoofd bieden. UPC heeft met 120 Mbps internet downloadsnelheid wel de nieuwe standaard voor Alles-in-1 abonnementen in de prijsklasse rond vijftig euro per maand gesteld. Hierbij levert UPC ook een digitaal zenderpakket van zeventig tv-kanalen – waarvan vijftien in HD-kwaliteit, een analoog zenderaanbod van rond de dertig zenders en telefoondiensten.

    Interactieve TV zet kabelmarkt op scherp

    Met het nieuwe Alles-in-1 Standaard Power-abonnement biedt UPC op dit moment in vergelijking met aanbieders van soortgelijke Alles-in-1 pakketten via DSL- en glasvezelnetwerken meer en snellere diensten. Net als Ziggo wil UPC de leegloop van bestaande abonnees stoppen en voor aanwas van nieuwe abonnees zorgen. Nieuwe abonnees kunnen alleen nog voor de nieuwe Alles-in-1 pakketten kiezen. Bestaande abonnees krijgen de keuze om het huidige abonnement naar één van de nieuwe pakketten om te zetten. Het is aan te bevelen om goed naar de verschillen te kijken en een berekening van het abonnement te maken. Zo kost het maandelijks abonnement in veel gevallen minder, maar heeft een deel van de abonnees bij het huidige Alles-in-1 abonnement ook toegang tot diensten waarvoor bij de nieuwe abonnementen via aanvullende abonnementen extra betaald moet worden. Voorbeelden zijn de tv-kanalen van betaalzender Film1, en mogelijk anders telefoonabonnement en de Horizon mediabox. Verder is er in vrijwel alle gevallen bij de nieuwe Alles-in-abonnementen sprake van een lagere uploadsnelheid.

    UPCUPC NederlandAlles-In-1StandaardPowerExtra PowerExtreme PowerinternetsnelheidglasvezelInteractieve TVDSLADSLVDSLKPNReggefiberGlashart MediaTelfortOnlinekabel

    Reacties

  1. TV-TIP UEFA Europa League

    UEFA Europa League
    RTL 7 om 19:00 uur
    Stefan de Vrij speelt al enkele jaren prima voor Lazio Roma. De verdediger had onlangs een akkefietje met Dick Advocaat door vanwege een blessure af te zeggen voor Oranje, maar gewoon voor Lazio te spelen. Het bleek een misverstand. Hij is hersteld en speelt in de Europa League tegen Vitesse.

    Doe mee en win!

    • *

      5X2 BIOSCOOPKAARTEN BAD MOMS 2

      In Bad Moms 2 moeten de drie ondergewaardeerde en overbelaste moeders de uitdagingen van kerstmis tot een goed einde brengen. Deze keer verwelkomen ze de ultieme vijand: hun eigen moeders. Mila Kunis, Kristen Bell en Kathryn Hahn schitteren in het hilarische vervolg van Bad Moms. Totaal TV mag vijf keer twee bioscoopkaartjes weggeven.

    TV-TIP Keuringsdienst van Waarde: Terug naar de basis

    Keuringsdienst van Waarde: Terug naar de basis
    NPO 3 om 20:25 uur
    Als je in Nederland een biertje bestelt, krijg je een pilsje. Pils is hét standaardbier. Het is zelfs zo gewoon geworden, dat we al het andere bier speciaal zijn gaan noemen. En niet alleen in Nederland, ook wereldwijd is pils een grote jongen. Hoe heeft deze biersoort al zijn concurrenten van het podium weten te stoten?