1. Nieuws

    UPC ziet aantal digitale abonnees groeien

    UPC heeft er het afgelopen kwartaal 27.000 digitale abonnees bijgekregen.
    4 november 2010
    comments 0
    UPC ziet aantal digitale abonnees groeien
    UPC heeft er het afgelopen kwartaal 27.000 digitale abonnees bijgekregen
     
    Wel is het totaal aantal televisieklanten van UPC Nederland in het derde kwartaal gedaald met 24.100 klanten, omdat 51.700 klanten met analoge tv hun abonnement op hebben gezegd.

    In totaal heeft de kabelexploitant ruim 1,9 miljoen klanten in Nederland. Het bedrijf zag de omzet het derde kwartaal stijgen naar 218,8 miljoen euro. Een kwartaal eerder was dit 215,5 miljoen euro. Moederbedrijf Liberty Global publiceerde vanochtend de cijfers over het derde kwartaal.

    'De omzetgroei zit hem ook in het feit dat klanten meerdere producten van UPC afnemen. Inmiddels gemiddeld bijna twee', zegt Diederik Karsten, directeur van UPC Nederland.

    Bron: ANP.
    UPCabonneesklanten

    Reacties

  1. TV-TIP De TV kantine

    De TV kantine
    RTL 4 om 20:08 uur
    Na acht seizoenen sluit de drukbezochtste kantine van 't land zijn deuren en openen Carlo en Irene die van de grootste tv-studio’s en locaties van Nederland. Deze negende reeks belooft een weerzien met oude bekenden én verrassende nieuwe typetjes te worden, zoals Eva Jinek, rapper Boef en Roxeanne Hazes.

    Doe mee en win!

    • *

      1x Philips Blender + old scool milkshakeglas

      Travel Channel zendt vanaf 27 januari Man V. Food uit, waarin acteur, foodie en veteraan uit de restaurantindustrie Casey Webb uitdagingen aangaat. Zoals de Belt Buster Challenge, waarvoor hij in slechts 20 minuten een hamburger van 1 kg, 1,4 kg nachos, aardappelkroketjes en een milkshake van 340 ml moet wegwerken. Totaal TV mag een Philips Blender + old scool milkshakeglas weggeven.

    TV-TIP Atlanta

    Atlanta
    Fox om 20:15 uur
    De neven Earn en Alfred banen zich een weg door de rapwereld van Atlanta. Heel eenvoudig gaat dat niet, voornamelijk door hun tegengestelde kijk op de wereld als het om commercie, succes en ras gaat. Dat maakt het voor ons wél een stuk leuker om naar te kijken.