1. Nieuws

Veronica Magazine zet alle filmrecensies online

Wie de internetsite van Veronica Magazine bezoekt heeft nu toegang tot de uitgebreide filmdatabase met recensies en achtergrondinformatie.
    Jan-Hein Visser
    20 december 2009
    comments 0
    Veronica Magazine biedt de bezoekers van haar internetsite vanaf nu toegang tot haar uitgebreide filmdatabase. Het gaat om maar liefst 30.000 filmtitels die voorzien zijn van achtergrondinformatie, recensies en een sterrenrating. Deze site is ook direct via het menu bovenaan totaaltv.nl te bereiken.

De online filmdatabase is een aanvulling op het wekelijkse filmnieuws in het gedrukte exemplaar. Veronica Magazine is net als Totaal TV een uitgave van Veronica Publishing en heeft ongeveer een miljoen abonnees. “Als autoriteit op filmgebied zijn we er trots op dat we nu alle recensies van onze filmredactie online kunnen presenteren“, aldus hoofdredacteur Peter Contant, die de redactie van Totaal TV liet weten dat expres is gekozen voor het tijdstip vlak voor de feestdagen omdat dan films kijken een belangrijke tijdsbesteding is.

Reacties

1. TV-TIP Het vonnis

Het vonnis
    NPO 3 om 22:00 uur
    Na een feestelijke avond bij zijn baas thuis, rijdt Luc Segers (Koen de Bouw) met zijn gezin naar huis. Wanneer ze onderweg stoppen om te tanken en een brood te halen bij een 24/7 automaat, slaat het noodlot toe. Wanneer Luc bijkomt uit een coma ligt hij in het ziekenhuis en blijkt hij zowel zijn vrouw als zijn dochter te zijn verloren. Verantwoordelijk voor het familiedrama is junkie Kenny de Groot, die door Luc wordt herkend op foto’s. De openbaar aanklager verzekert hem dat het recht zal zegevieren, maar niets blijkt minder waar… Kenny de Groot komt vrij vanwege een simpele procedurefout, ontdekt door zijn advocaat (Veerle Baetens). Verscheurt door verdriet en onmacht, neemt Luc het recht in eigen hand. Nu staat hij in de beklaagdenbank en zal hij zich moeten meten met de rechtstaat die hem in de steek heeft gelaten.

Doe mee en win!

• *

5X BLU-RAY JASON BOURNE

Matt Damon is terug en dit keer krijgt de zaak een persoonlijk tintje in Jason Bourne. Totaal TV mag dit spetterende vijfde hoofdstuk van de kaskrakerfranchise vijf keer als Blu-ray vijf keer weggeven.

TV-TIP Hotel Rwanda

Hotel Rwanda
    RTL 8 morgen om 00:45 uur
    Het waargebeurde verhaal van een gewone man die de moed en kracht had zijn leven op het spel te zetten om tal van onschuldige mensen te redden. Hutu Paul Rusesabagina (Don Cheadle) is hotelmanager van het luxe Hotel des Milles Collines in Rwanda. Tijdens de burgeroorlog tussen de Hutu?s en Tutsi?s begin jaren ?90 biedt Paul onderdak aan meer dan twaalfhonderd Tutsi-vluchtelingen in zijn hotel. Paul vecht ook voor zijn eigen leven en dat van zijn (Tutsi)vrouw en kinderen.

Zappen.blog.nl