1. Nieuws

Veronica Magazine zet alle filmrecensies online

Wie de internetsite van Veronica Magazine bezoekt heeft nu toegang tot de uitgebreide filmdatabase met recensies en achtergrondinformatie.
    Jan-Hein Visser
    20 december 2009
    comments 0
    Veronica Magazine biedt de bezoekers van haar internetsite vanaf nu toegang tot haar uitgebreide filmdatabase. Het gaat om maar liefst 30.000 filmtitels die voorzien zijn van achtergrondinformatie, recensies en een sterrenrating. Deze site is ook direct via het menu bovenaan totaaltv.nl te bereiken.

De online filmdatabase is een aanvulling op het wekelijkse filmnieuws in het gedrukte exemplaar. Veronica Magazine is net als Totaal TV een uitgave van Veronica Publishing en heeft ongeveer een miljoen abonnees. “Als autoriteit op filmgebied zijn we er trots op dat we nu alle recensies van onze filmredactie online kunnen presenteren“, aldus hoofdredacteur Peter Contant, die de redactie van Totaal TV liet weten dat expres is gekozen voor het tijdstip vlak voor de feestdagen omdat dan films kijken een belangrijke tijdsbesteding is.

Reacties

1. TV-TIP The Guardian

The Guardian
    Net5 om 20:00 uur
    Nadat de legendarische reddinsgzwemmer Ben Randall zijn crew verliest in een tragisch ongeluk, wordt hij als leraar uitgezonden naar de school voor 'Coast Guard Rescue Swimmers'. Hij gaat helemaal op in zijn nieuwe baan en zet de boel op stelten met onorthodoxe lesmethodes. Een van zijn beste studenten is zwemtalent Jake Fischer, die helaas liever zijn bekwaamheid etaleert, dan dat hij de wil toont om zijn leven voor een ander te geven. Randall drijft Fischer tot het uiterste en probeert hem te veranderen in een jongen die met hart en ziel voor het bestaan van reddingszwemmer kiest. Samen vertrekken ze naar Alaska waar Fischer meteen te maken krijgt met een enorm moeilijke test.

Doe mee en win!

• *

3X GHOST IN THE SHELL-PAKKET

Scarlett Johansson is in de bioscoopfilm Ghost in the Shell te zien als Major, een unieke combinatie tussen mens en cyborg die deel uitmaakt van de speciale eenheden. Totaal TV mag drie keer een Ghost in the Shell-pakket weggeven, met daarin een t-shirt, een waaier en natuurlijk twee bioscoopkaartjes.

TV-TIP Legend of the Guardians

Legend of the Guardians
    SBS9 om 20:00 uur
    Sören is een jonge uil, in de ban van zijn vaders verhalen over de Guardians of Ga'Hoole, een mythische groep van gevleugelde helden die in een grote veldslag hebben gestreden om alle uilen te redden van de kwaadaardige Pure Ones. Terwijl Sören ervan droomt zich ooit bij zijn helden te voegen, spot zijn oudere broer Kludd met dit idee. Kludd doet er alles aan om meer aandacht en liefde van hun vader te krijgen dan zijn jongere broer. Maar de jaloezie van Kludd heeft vreselijke gevolgen… beide jonge uilen vallen uit hun nest en landen recht in de klauwen van de Pure Ones. Het is nu aan Sören om een moedige ontsnappingspoging te ondernemen met de hulp van andere dappere jonge uilen. Samen vliegen ze over de zee en door de mist om de Grote Boom te vinden, de basis van de legendarische Guardians. Zij zijn Sörens enige hoop om de Volmaakte Strijders te verslaan en de uilenkoninkrijken te redden.

Zappen.blog.nl