1. Nieuws

    Ziggo begint offensief tegen glasvezel

    Kabelbedrijf Ziggo is in de Bollenstreek een publiciteitsoffensief tegen glasvezelexploitant Reggefiber begonnen. Reggefiber probeert gezinnen de overstap te laten maken.
    Jarco Kriek
    14 juni 2013
    comments 0
    Ziggo begint offensief tegen glasvezel

    Kabelbedrijf Ziggo is in de Bollenstreek een publiciteitsoffensief tegen glasvezelexploitant Reggefiber begonnen. Reggefiber probeert gezinnen de overstap naar glasvezel te laten maken.

    Ziggo gebruikt volgens het Leidsch Dagblad bij dit offensief een onderzoek van de Consumentenbond. Hieruit blijkt dat voor een betere beeldkwaliteit bij tv-zenders en een betere internetsnelheid niet noodzakelijk de overstap naar glasvezel gemaakt hoeft te worden.

    Minimale afname dertig procent

    Reggefiber probeert via huis-aan-huis bezoeken van medewerkers van serviceproviders de inwoners van de Bollenstreek warm te krijgen voor glasvezeldiensten. Alleen wanneer minimaal dertig procent van het aantal aan te sluiten huishoudens vooraf aangeeft de glasvezelaansluiting actief te gaan gebruiken, begint Reggefiber met de aanleg van het glasvezelnetwerk. Ziggo biedt in de Bollenstreek kabeldiensten aan. Het heeft haar klanten per mail laten weten dat men met de kabel even goed voorbereid op de toekomst als met glasvezel is. Daarbij refereert Ziggo aan de uitstekende beeldkwaliteit van HD-zenders en hoge internetsnelheid. "Overstappen is dus overbodig. Want wat je al hebt, heb je niet meer nodig", aldus Harry de Haas – directeur Consumentenmarkt van Ziggo – in de mail.
    ZiggoReggefiberkabelglasvezelAlles-in-1triple playtvtelevisieinternettelefoontelefonieserviceprovidersConsumentenbond

    Reacties

  1. TV-TIP How Do You Know

    How Do You Know
    RTL 8 om 20:32 uur
    Lisa, de sterspeelster van het Amerikaanse softbalteam, wordt van het ene op het andere moment uit het team gezet. Zakenman George is zojuist uit zijn vaders bedrijf gegooid wegens vermeende fraude. Beiden weten niet wat ze nu met hun leven aan moeten en proberen hun toevlucht te zoeken in de liefde. Ook op dat vlak wil het niet bepaald vlotten, totdat ze elkaar ontmoeten via gezamenlijke vrienden. Hun eerste date verloopt rampzalig en het maximaal haalbare lijkt vriendschap, maar de liefde blijkt lastig te voorspellen.

    Doe mee en win!

    • *

      3X GHOST IN THE SHELL-PAKKET

      Scarlett Johansson is in de bioscoopfilm Ghost in the Shell te zien als Major, een unieke combinatie tussen mens en cyborg die deel uitmaakt van de speciale eenheden. Totaal TV mag drie keer een Ghost in the Shell-pakket weggeven, met daarin een t-shirt, een waaier en natuurlijk twee bioscoopkaartjes.

    TV-TIP 2Doc: The Gamechangers

    2Doc: The Gamechangers
    NPO 2 om 22:55 uur
    Brabantse startup-boys zijn er van overtuigd dat ze met hun revolutionaire handschoen de gamewereld op zijn kop gaan zetten. De weg naar succes in Silicon Valley is lang en hard.

    Zappen.blog.nl