1. Nieuws

    Ziggo in offensief tegen glasvezel

    Kabelbedrijf Ziggo voert op lokaal niveau campagnes om abonnees te weerhouden om van kabel naar glasvezel over te stappen. Kabelbedrijven als Ziggo verliezen hierdoor steeds meer klanten.
    Jarco Kriek
    17 januari 2013
    comments 0
    Ziggo in offensief tegen glasvezel
    Foto: ANP

    Kabelbedrijf Ziggo voert op lokaal niveau campagnes om abonnees te weerhouden om van kabel naar glasvezel over te stappen. Kabelbedrijven als Ziggo verliezen hierdoor steeds meer klanten.

    Zeker nu het tempo van het aanleggen van nieuwe glasvezelnetwerken in Nederland is opgevoerd, wordt er in Nederlandse huishoudens steeds vaker via glasvezel van internet- en tv-diensten gebruikgemaakt. Glasvezelexploitanten gaan zich nu ook steeds meer richten op het aanleggen van glasvezelnetwerken in grotere steden. Zo wil Reggefiber nog dit jaar beginnen met de aanleg van netwerken in Amsterdam en Den Haag.

    Ziggo in actie

    Ziggo heeft door de toenemende concurrentie van aanbieders van internet- en tv-diensten die van glasvezel gebruikmaken, besloten om op lokaal niveau campagnes te voeren om klanten te behouden. Adformatie schrijft dat onder het motto ‘Wat je al hebt, heb je niet nodig’ Ziggo in Amersfoort deze actie gestart is. Het kabelbedrijf maakt in advertenties in lokale media duidelijk dat uit onderzoeken van de Consumentenbond en TNO blijkt dat kabel en glasvezel veel op elkaar lijken. Hierdoor is volgens Ziggo een overstap niet nodig.

    Aannemersbord OLV kerk

    In het oog springend bij de lokale campagne in Amersfoort is een aannemersbord dat Ziggo bij de OLV kerk heeft geplaatst. Hierin wordt de zogenaamde bouw van een tweede kerktoren aangekondigd. Hiermee lijkt Ziggo te willen aangeven dat aanleg van nieuwe glasvezelnetwerken – gelijk met de bouw van een tweede kerktoren – niet nodig is.

    ZiggokabelglasvezelReggefiberAmersfoortinternettelevisietelefonieAlles-in-1triple-playtriple play

    Reacties

  1. TV-TIP Pyeongchang live

    Pyeongchang live
    NPO 1 om 09:30 uur
    Suzanne Schulting is in korte tijd de beste shorttrackster van het land geworden. Haar specialiteit? Super hard doorrijden waardoor iedereen moet lossen. Na een valpartij in de series van de 500 meter en de verrassende bronzen plak met de relayploeg, ruikt ze vandaag haar kans op de 1.000 meter.

    Doe mee en win!

    • *

      5X2 BIOSCOOPKAARTJES PLUS SOUNDTRACK CD I TONYA

      Kunstschaatsster Tonya Harding (Margot Robbie) is een natuurtalent en niets lijkt haar selectie voor de Olympische spelen in de weg te staan. Maar omringd door idioten, met goede én slechte bedoelingen, beraamt Tonya een plan om wraak te nemen op haar grootste concurrente: de engelachtige Nancy Kerrigan. Eén van de grootste Amerikaanse schandalen is plots in de maak. I, TONYA draait vanaf 22 februari in de bioscopen: Totaal TV mag vijf keer twee kaartjes plus een soundtrack cd weggeven.

    TV-TIP Poh & Co

    Poh & Co
    24Kitchen om 19:30 uur
    Poh Ling Yeow mag dan ?slechts? tweede zijn geworden in het eerste seizoen van het razendpopulaire MasterChef Australia, deze enthousiaste stuiterbal is veruit de meest succesvolle kandidaat van de kookwedstrijd. In Poh & Co kookt ze vanuit haar eigen keuken, met ingrediënten uit eigen tuin.