1. Nieuws

    Ziggo onder vuur van Consumentenbond

    Kabelbedrijf Ziggo werd geplaagd door storingen en was daarbij voor het de klanten moeilijk bereikbaar. De Consumentenbond ontving 15.000 klachten.
    Jan-Hein Visser
    26 juni 2008
    comments 0
    Ziggo onder vuur van Consumentenbond
    Ziggo is sinds de fusie van Multikabel, @Home en Casema in het nieuws vanwege problemen met dienstverlening maar ook vanwege grootschalige storingen. Een speciaal meldpunt van de Consumentenbond kreeg gedurende zes dagen bijna 15.000 klachten binnen.

    Woordvoerder Gradus Vos van Ziggo laat Totaal TV weten dat de storingen die zich hebben voorgedaan niets te maken hebben met het samengaan van de kabelbedrijven. "Het overgrote deel van de klanten had ook een normale dienstverlening."

    Ziggo stelt ook dat het aantal callcenter-medewerkers al sterk is uitgebreid maar dat het in het geval van een grote storing ondoenlijk is alle telefoontjes en emails snel te verwerken. De kabelaar voegt er wel aan toe dat men begrip heeft voor het standpunt en de actie van de Consumentenbond en voor klanten die boos waren over de slechte bereikbaarheid.

    Ziggo belooft om binnen drie weken alle klachten te zullen afhandelen en had daarover ook met de Consumentenbond een goed gesprek.
    ZiggoklachtenConsumentenbond

    Reacties

  1. TV-TIP Midsomer murders

    Midsomer murders
    BBC First om 18:55 uur
    Twee stellen verdwijnen in het dorpje Monks Barton waar het gonst van de geruchten over hekserij en spookbossen.

    Doe mee en win!

    • *

      5X DVD TOP OF THE LAKE: CHINA GIRL

      Lumière brengt Top of the Lake: China Girl, het tweede seizoen met Elisabeth Moss en Nicole Kidman in de hoofdrollen. Detective Robin Griffin keert naar huis, maar al snel verdwijnt de rust in Sidney wanneer het lichaam van een meisje aanspoelt. Totaal TV mag vijf keer de dvd van deze misdaadserie weggeven.

    TV-TIP Keuringsdienst van Waarde

    Keuringsdienst van Waarde
    NPO 3 om 20:25 uur
    In dit programma staat centraal wat fabrikanten ons als consumenten vertellen. Klopt het wat ze claimen en wat ze ons in reclames verkopen?