1. Nieuws

    Ziggo ontkent plannen voor verplichte terugkijkreclames

    Diverse media brachten het bericht dat Ziggo plannen heeft om het doorspoelen van reclame bij opgenomen digitale uitzendingen onmogelijk te maken. Ziggo ontkent de plannen echter en spreekt van een toekomstvisie.
    Jan-Hein Visser
    30 mei 2011
    comments 0
    Ziggo ontkent plannen voor verplichte terugkijkreclames
    Diverse media brachten het bericht dat Ziggo plannen heeft om het doorspoelen van reclame bij opgenomen digitale uitzendingen onmogelijk te maken. Ziggo ontkent de plannen echter en spreekt alleen maar van een visie op de toekomst die samenhangt met digitalisering en steeds vaker uitgesteld of on demand kijken.

    Volgens diverse media zou Ziggo bij monde van Marcel Nijhoff (tegenover Emerce) het idee bevestigd hebben om aan kijkers reclame te tonen bij het terugkijken van programma's op harde schijf-recorder van het bedrijf. Daarmee wilde Ziggo vooral benadrukken dat er steeds meer uitgesteld wordt gekeken en dat de tv-omroepen hierdoor op lange termijn steeds meer reclame inkomsten gaan mislopen. Over deze ontwikkeling, die een gevolg is van de digitalisering en on demand kijken, uitten recent nog de Vlaamse commerciële zenders hun zorgen.

    Ziggo ontkent echter dat het concrete plannen heeft om reclame te gaan plaatsen voor programma's die met een pvr zijn opgenomen. Een woordvoerder liet aan technologiesite Tweakers weten dat het echter niet ondenkbaar dat televisiezenders in de toekomst op een andere wijze reclame aan de kijker voorschotelen omdat er immers voor die content betaald moet worden. Ook zou de kabelaar niet door omroepen met een dergelijk verzoek zijn benaderd. Overigens is het plaatsen van reclame blokken voor veel omroepen al een normale praktijk en gebeurt dit bij het online oproepen van reportages standaard en kan dit niet worden overgeslagen. Dit doet bijvoorbeeld The Weather Channel op deze manier.
    Ziggoreclame

    Reacties

  1. TV-TIP I Could Never Be Your Woman

    I Could Never Be Your Woman
    RTL 8 om 20:30 uur
    Jeannie (Sarah Alexander), de assistente van haar tv-show, maakt Rosie het leven zuur en haar seksistische baas (Fred Willard) wil de show het liefst vervangen voor een reality show. Thuis zit Rosie?s dochter Izzie (Saoirse Ronan) midden in de puberteit en ruilt haar barbiepoppen in voor Dylan, een jongen van school. Wanneer de getalenteerde jonge acteur Adam Perl (Paul Rudd) binnenloopt bij de casting voor Rosie?s show is zij meteen verkocht. Ondanks het gevecht tegen haar gevoelens steelt Adam de show en lacht hij Rosie het bed in. Overtuigd dat de relatie gedoemd is te mislukken door het leeftijdsverschil en met de gedachte dat Adam haar gebruikt heeft voor zijn eigen carri?re zet Rosie een punt achter de relatie. Adam denkt daar echter heel anders over.

    Doe mee en win!

    • *

      5X2 BIOSCOOPKAARTEN KING ARTHUR: LEGEND OF THE SWORD 

      Regisseur Guy Ritchie brengt met z’n dynamische stijl King Arthur: Legend of the Sword naar het grote scherm. De film is een revolutionaire versie van de klassieker over de Excalibur-mythe en volgt Arthur’s reis van de straat naar de troon. Wanneer Arthur’s vader wordt vermoord, grijpt zijn oom Vortigern de troon. Totaal TV geeft vijf keer twee bioscoopkaartjes voor dit epische actie-avontuur weg.

    TV-TIP Fast & Furious

    Fast & Furious
    Veronica om 20:30 uur
    De voortvluchtige ex-bajes-klant Dom Toretto (Vin Diesel) wordt opnieuw geconfronteerd met agent Brian O’Conner (Paul Walker). Ze gaan terug naar de straten waar het allemaal is begonnen. In dit deel worden Dom en Brian gedwongen om samen te werken: ze krijgen te maken met een gezamenlijke vijand. Ze moeten een gevaarlijke deal sluiten om deze te slim af te zijn. Wat leidt tot spectacularie achtervolgingen en gevaarlijke stunts. Uiteindelijk vinden die twee vroegere tegenstanders de enige juiste manier om wraak te nemen.

    Zappen.blog.nl