1. Nieuws

    Ziggo sponsor Europees evenement

    Ziggo heeft aangekondigd dat het als nationale en founding partner gaat samenwerken met StartupFest Europe 2016.
    Jarco Kriek
    20 november 2015
    comments 0
    Ziggo sponsor Europees evenement
    Foto: ANP

    Ziggo heeft aangekondigd dat het als nationale en founding partner gaat samenwerken met StartupFest Europe 2016. Dit vormt de kern van een grote innovatieweek die van 24 tot 28 mei 2016 in heel Nederland plaatsvindt.


    Tijdens de innovatieweek worden in het hele land evenementen georganiseerd waarbij het ontwikkelen en aantrekken van talent, het vinden van investeringen en het sluiten van deals met het bedrijfsleven centraal staan. De StartupFest evenementen worden georganiseerd door de Nederlandse ‘innovatie-hubs’ en valt samen met het Europees voorzitterschap van Nederland in de eerste helft van 2016. Innovatie is daarbij een van de hoofdthema’s. Dit festival is geïnitieerd door Jim Stolze (oprichter TedxAmsterdam) en Constantijn van Oranje (vice-president International Circle of Influencers StartupDelta). Het team van StartupDelta ondersteunt hen bij de organisatie, de coördinatie en communicatie van het event.

    Ziggo: ondernemerschap en innovatie belangrijk

    Baptiest Coopmans, CEO van Ziggo: "Het thema ondernemerschap en innovatie ligt Ziggo en moederbedrijf Liberty Global nauw aan het hart en is van groot belang voor onze klanten en onze communicatie- en entertainment business. We zijn trots op onze samenwerking met StartupFest en het programma voor 2016. Hiermee wordt veel aandacht gegeven aan start-ups en ondernemend Nederland. Het programma biedt start-ups veel mogelijkheden om hun kennis op het gebied van innovatie te vergroten, te netwerken en verder te groeien. De wisselwerking tussen het innovatieve & wendbare van start-ups en de slagkracht van grote bedrijven, zoals Ziggo is daarbij onmisbaar. We zien start-ups nadrukkelijk als de aanjagers van vernieuwing van zakelijk Nederland en als het midden- en kleinbedrijf - en zo mogelijk de grote bedrijven - van de toekomst."

    ZiggoStartupFestsponsorinnovatieweekinnovatieondernemerschapEuropaEuropees

    Reacties

  1. TV-TIP Sin City: A Dame to Kill For

    Sin City: A Dame to Kill For
    RTL 7 om 21:45 uur
    Frank Miller en Robert Rodriguez slaan wederom de handen ineen voor het vervolg op hun stripverfilming Sin City. In dit deel verweeft Miller zijn klassieke verhalen met nieuwe. Bekende koelbloedige personages als Nancy, Dwight en Marv keren terug en kruisen het pad van de meest beruchte bewoners van de stad.

    Doe mee en win!

    • *

      5X2 BIOSCOOPKAARTEN KING ARTHUR: LEGEND OF THE SWORD 

      Regisseur Guy Ritchie brengt met z’n dynamische stijl King Arthur: Legend of the Sword naar het grote scherm. De film is een revolutionaire versie van de klassieker over de Excalibur-mythe en volgt Arthur’s reis van de straat naar de troon. Wanneer Arthur’s vader wordt vermoord, grijpt zijn oom Vortigern de troon. Totaal TV geeft vijf keer twee bioscoopkaartjes voor dit epische actie-avontuur weg.

    TV-TIP I Could Never Be Your Woman

    I Could Never Be Your Woman
    RTL 8 morgen om 20:30 uur
    Jeannie (Sarah Alexander), de assistente van haar tv-show, maakt Rosie het leven zuur en haar seksistische baas (Fred Willard) wil de show het liefst vervangen voor een reality show. Thuis zit Rosie?s dochter Izzie (Saoirse Ronan) midden in de puberteit en ruilt haar barbiepoppen in voor Dylan, een jongen van school. Wanneer de getalenteerde jonge acteur Adam Perl (Paul Rudd) binnenloopt bij de casting voor Rosie?s show is zij meteen verkocht. Ondanks het gevecht tegen haar gevoelens steelt Adam de show en lacht hij Rosie het bed in. Overtuigd dat de relatie gedoemd is te mislukken door het leeftijdsverschil en met de gedachte dat Adam haar gebruikt heeft voor zijn eigen carri?re zet Rosie een punt achter de relatie. Adam denkt daar echter heel anders over.

    Zappen.blog.nl