1. Nieuws

    Ziggo verbetert klantenservice

    Ziggo heeft met het contactcenter Service Venue de klantenservice van de toekomst ontwikkeld. Bij de verbeterde klantenservice gaat Ziggo van zes leidende principes uit.
    Jarco Kriek
    13 juni 2015
    comments 19
    Ziggo verbetert klantenservice

    Ziggo heeft met het contactcenter Service Venue de klantenservice van de toekomst ontwikkeld. Bij de verbeterde klantenservice gaat Ziggo van zes leidende principes uit.


    Service Venue wordt door Elmer Hiemstra – Service Strategy Manager bij Ziggo – de klantenservice van de toekomst genoemd. De technische verbinding staat hierbij altijd in dienst van de menselijke verbinding. Het eigen verhaal van de individuele klant staat hierbij centraal. Zo kan een technische tv-storing ervoor zorgen dat een persoonlijke voetbalavond van een klant in het water kan vallen. In de nieuwe verbeterde klantenservice die Ziggo gaat bieden, staan dit soort zaken meer centraal. Bij Service Venue wordt rekening gehouden met aangescherpte profieleisen van servicemedewerkers. Servicegerichtheid, mensgericht naar klanten en persoonlijk leiderschap staan hierbij centraal.

    ZiggoUPCklantenserviceService Venuestoringtvtelevisieinternet

    Reacties

  1. TV-TIP Say yes to the Dress: Benelux

    Say yes to the Dress: Benelux
    TLC om 20:00 uur
    Nederlandse en Vlaamse aanstaande bruiden kiezen hun perfecte trouwjurk uit bij Koonings. Ze worden onder andere geholpen door de Amerikaanse trouwjurkgoeroe Randy Fenoli.

    Doe mee en win!

    • *

      4X VIP-PAKKET THE MUMMY

      Tom Cruise speelt de hoofdrol in de spectaculaire nieuwe film van de wereldwijde legende: The Mummy. Terwijl men dacht dat ze overleden was, wordt een prehistorische prinses wakker in haar graftombe. Totaal TV geeft vier VIP-pakketten van deze 3D-film weg met daarin een T-shirt, een dvd van Jurassic World en twee bioscoopkaartjes voor The Mummy.

    TV-TIP Echt niet OK

    Echt niet OK
    NPO 3 om 20:25 uur
    Katja Schuurman, Jan Kooijman en Stijn van Vliet behandelen situaties uit het dagelijks leven die iedereen herkent en die, als je niet oppast, heel ongemakkelijk kunnen worden. Hoe dicht mag je met je naakte lichaam bij een vreemde komen in de kleedkamer? Hoe reageer je als de pasgeboren baby van je collega écht niet knap is? Wat zet je wel en niet op social media? Aan de hand van openhartige gesprekken en hilarische sketches verkennen Jan, Katja en Stijn de grens tussen gepast en ongepast.Ze vragen ook een gast het hemd van het lijf, zoals Jennifer Hoffman, Sofie van den Enk of Tess Milne, en in de sketches worden ze bijgestaan door een topcast van Nederlandse acteurs en actrices. Dé grappige nieuwe gids over wat er wel en vooral ook níet kan anno 2017.

    Zappen.blog.nl